دستگیری شکارچی دختران در سعادت آباد+عكس
کد خبر: ۶۳۶۶۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 07    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
اعتماد به پراید شیشه‌دودی به‌ جای تاکسی‌، باز هم حادثه‌ساز شد و این بار جوان ۲۴ ساله‌ای پس از سوار کردن دختران مسافر به‌خودرواش‌ آنها را می‌ربود و با انتقال به ارتفاعات شمال‌غرب تهران مورد شکنجه قرار می‌داد.

شکارچی دختران جوان در سعادت آباد تهران دستگیر شد
تحقیقات برای دستگیری این مرد با شکایت دختر دانشجویی شروع شد. دخترجوان که پس از اتفاقی که برایش رخ داده دچار مشکلات روحی و روانی شده، در تشریح ماجرا به مأموران گفت: روز حادثه، حوالی ظهر بود و در خیابان سعادت آباد منتظر تاکسی بودم تا به دانشگاه بروم. پراید مشکی‌رنگی مقابل پایم ترمز کرد و به خیال اینکه راننده مسافرکش است، سوار ماشین شدم.

هنوز مسافتی طی نکرده بود که ناگهان درهای خودرو قفل شد. وقتی اعتراض کردم راننده چاقویی از داشبورد برداشت و تهدید کرد که اگر سکوت نکنم جانم را می‌گیرد. من که به‌شدت وحشت کرده بودم با التماس از او خواستم هرچه پول و طلا دارم را بگیرد و رهایم کند اما او نیت شومی در سر داشت.

او مرا به ارتفاعات شمال غرب تهران برد و با تهدید چاقو مرا شکنجه داد. پس از آن موبایلم را به زور از من گرفت و چند پیامک عاشقانه از گوشی من به گوشی خودش فرستاد. حتی چندبار هم با گوشی من به موبایلش زنگ زد و پیامک فرستاد تا وانمود کند که ما از قبل با هم دوست بودیم. پس از آن تهدید کرد که اگر شکایت کنم با همین پیامک‌ها آبرویم را می‌برد و فرار کرد.

دختر جوان ادامه داد: به‌خاطر ترس از آبروریزی تصمیم گرفتم به کسی حرفی نزنم اما به ‌دلیل مشکلات روحی که گریبانگیرم شده بود، دست به‌خودکشی زدم. چند روزی در بیمارستان بودم اما زنده ماندم و وقتی خانواده‌ام علت این اقدام عجیب مرا پرسیدند ناچار شدم حقیقت را به آنها بگویم پس از آن با اصرار خانواده‌ام تصمیم به شکایت گرفتم.

نقشه سریالی

با این شکایت، قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، دستور دستگیری جوان پراید سوار را صادر کرد و گروهی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با انجام تحقیقات، متهم  24ساله را به دام انداختند. او که 3سابقه سرقت در پرونده‌اش دارد، در بازجویی‌ها مدعی شد که شکایت دختر دانشجو دروغ بوده است.

او می‌گفت: چندین‌ماه با دختر جوان دوست بوده و چون رابطه‌اش را با او به‌هم زده و دیگر قصد ازدواج با وی را نداشته، دخترجوان برای انتقام‌جویی چنین شکایتی را مطرح کرده است. اگرچه او اصرار به بی‌گناهی داشت اما قاضی جنایی با توجه به سابقه‌داربودن وی و اظهارات ضد‌ونقیضش دستور بازداشت او را صادر کرد.

درحالی‌که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، شکایت دیگری علیه مرد جوان مطرح شد که نشان می‌داد او به ‌صورت سریالی طعمه‌های خود را در شمال غرب تهران به دام می‌اندازد. شاکی جدید دختر جوانی بود که حوالی ظهر در شهرک غرب به‌عنوان مسافر سوار خودروی پراید مشکی‌رنگ متهم با شیشه‌های دودی شده بود.

متهم اما با تهدید چاقو وی را به ارتفاعات شمال غرب تهران کشانده و ...

 مرد جوان پس از اجرای نقشه‌اش موبایل دومین طعمه‌اش را هم گرفته و به گوشی خودش پیامک فرستاده بود تا وانمود کند که آنها با هم رابطه داشته‌اند.

درحالی ‌که جوان پراید سوار اصرار به بی‌گناهی داشت، قاضی دستور مواجهه حضوری وی با 2 شاکی پرونده را صادر کرد. در چنین شرایطی متهم که چاره‌ای جز اقرار نمی‌دید مجبور شد که به اجرای نقشه‌های شوم خود اقرار کند.

هم‌اکنون متهم با دستور قاضی در بازداشت به‌سر می‌برد و شاکیان احتمالی می‌توانند به اداره آگاهی شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
ركنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
17
تو را خدا این انگل ها را اعدامشان کنید. امثال این بی شرف ها اگر آزاد شوند باز فعالیت های کثیفشان را ادامه خواهند داد. به زن و بچه های مردم رحم کنید و اعدامش کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
15
آقا این اهریمن را 100 بار قصاص نمایید! در آخر اعدامش نمایید تا دامن دیگران را لکه دار نکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
12
این احمق فکر کرده با چند تا پیامک میتونه مدرک جور کنه؟؟؟مگه میشه در اولین تماس پیام های عاشقانه فرستاد؟؟؟این روانی رو جوری باید تنبیه کرد که تا یه دختر رو دید از ترس پا به فرار بگذاره.
بابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
9
بزنن پدرش رو دربیارن..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
2
3
جامعه شناسان بررسی کنند .چرا ؟چرا
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
1
10
دلیل عدم برخورد پلیس با خودرو های دارای شیشه ی دودی را من نمی فهم. پس اگر از لحاظ قانونی ممنوع هستش چرا برخوردی قاطع نمی بینیم. چقدر در اخبار شاهد هستیم که اکثر آزار و اذیت ها و قتل ها از طریق همین وسایل نقلیه مخوف صورت گرفته .
خدایی تغییر رنگ شیشه خودرو اگر برا آفتاب هستش با یک عینک آفتابی استاندارد هم می شود این مشکل را حل کرد ولی اگر دنبال این هستیم که برا خودپسندی و یا انجام اعمالی ویژه داخل خودرو دیده نشود این روش مناسب به نظر می رسد .
پس عزیزان نیروی انتظامی،لطفا برخوردی قاطع تر داشته باشید تا خدای نکرده فردا روزی از نزدیکان شما هم قربانی شیاطین داخل این خودرو ها نشوند.
ماهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
1
جالبه که پلیس حداقل تا الان 5 بار به شیشه دودی 20% ماشین من که میبینه پلاک آبادانه گیر میده، ولی به این پرایدای شیشه تمام سیاه که اکثرشون تابلو هستن که خلافکارن کاری نداره.
ممنون از نیروی انتظامی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار