توهین بنگر مدافع تراکتور به قلعه نویی
کد خبر: ۶۳۶۳۱
تاریخ انتشار: 2017 February 06    -    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
کاپیتان روز گذشته تراکتورسازی در درگیری با سرمربی تیمش جواب توهین وی را داده و اعلام کرده که از فوتبال خداحافظی می کند تا دیگر توهین های او را نشنود.


تراکتورسازی آبستن حوادث است و شکست تبریزی‌ها مقابل پرسپولیس آنقدر سنگین بود که امیر قلعه‌نویی برای رها شدن از فشار به جای پذیرفتن شکست باز هم به سبک و سیاق سنتی‌اش خواست تا با فحاشی علیه بازیکنان، مشکلات تاکتیکی تراکتور را توجیه کند.

در حالی که هادی محمدی و خط هافبک تراکتور روی سه گل خورده این تیم مقصر اصلی بودند، قلعه‌نویی هم روی نیمکت و هم در رختکن به محسن بنگر فحاشی کرد. بنگری که در ابتدای بازی به‌شدت از سوی پرسپولیسی‌ها تشویق شد، فکر نمی‌کرد که این تشویق‌ها و بازی کم‌نقص‌اش با فحش همراه شود.

در طول بازی آنچه که عکاس‌ها دیدند فحش‌هایی بود که قلعه‌نویی خطاب به بنگر می‌داد. سرمربی تراکتور در پایان بازی هم به بنگر فحش داد اما این مدافع باسابقه فکر نمی‌کرد سرمربی‌اش در سپاهان که رابطه خوبی با او داشت و در ابتدای فصل هم اصرار زیادی به پیوستن مدافع سابق پرسپولیس به تراکتور داشت، این‌گونه با او برخورد کند.

بر اساس آنچه که روزنامه گل نوشته، وقتی قلعه‌نویی در رختکن تراکتورسازی به بنگر توهین کرد، اینگونه جواب قلعه‌نویی را داد: «بیخود می‌کنی فحش می‌دی! مگه چکاره من هستی که فحش می‌دی؟ خاک بر سر این فوتبال که تو به من فحش می‌دی. فکر کردی همه مثل خودت هستند که فحش بدی، جوابش را هم می‌گیری. فکر نکن خبریه... از فوتبال خداحافظی می‌کنم اما اجازه نمی‌دم کسی بهم فحش بده.»

از آنجایی که توهین‌های قلعه‌نویی قابل نوشتن نیست، فقط همین قدر بدانید آنقدر این ادبیات به مذاق بنگر بد آمده که او می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند تا دیگر فحش نشنود. در حالی که تراکتور با اتفاقات اخیر از نظر بازیکن در شرایط بدی به‌سر می‌برد، معلوم نیست دلیل این رفتار قلعه‌نویی چه بوده.

در ابتدای فصل به‌نظر می‌رسید سرمربی تراکتور در رفتار و ادبیاتش دچار اصلاحات شده و دیگر به سبک سنتی گذشته برخورد نمی‌کند، اما اتفاقات دیروز رختکن تراکتور، طرفداران این مربی را بار دیگر ناامید کرد.

گفتنی است بر اساس خبری که صبح امروز منتشر شده، سرمربی تراکتورسازی بعد از پایان بازی به دلیل عملکرد بنگر، مدافع آخر تیمش را از حضور در تمرینات منع کرد و این بازیکن تا اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرینات سرخ‌پوشان تبریز را نخواهد داشت.

منبع: جام نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار