تهران ۲۲ بهمن بارانی است
کد خبر: ۶۳۶۲۶
تاریخ انتشار: 2017 February 06    -    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
محمد اصغری اظهار داشت: از امروز شاهد افزایش دما و کاهش سرما در کشور هستیم که این روند تا روز پنج شنبه ادامه دارد. در حال حاضر هوای مشهد نسبت به روز گذشته 9 درجه گرم تر شده است. دیشب هوای تهران در سردترین ساعت به دمای صفر رسید.

وی ادامه داد: از صبح امروز موج جدید بارشی در آذربایجان شرقی، غربی و ارتفاعات البرز فعال شده و در برخی شهرها مانند تبریز و خلخال شاهد بارش برف بودیم.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در جنوب شرق کشور نیز امروز موج خفیفی فعال شده و باعث می شود در جنوب فارس،سیستان وبلوچستان و هرمزگان شاهد بارش پراکنده باشیم. همین موج سبب می شود تا دریای عمان و خلیج فارس مواج باشد.

اصغری از افزایش غلظت آلاینده‌ها در استان‌های صنعتی و کلانشهرها از جمله تهران، اصفهان و قم خبر داد و افزود: عصر امروز با وزش باد شاهد کاهش غلظت آلاینده‌ها هستیم. در سه روز آینده و تا اواخر روز پنجشنبه برای این استان‌ها افزایش میزان آلاینده‌ها و هوای ناسالم پیش‌بینی می‌شود.

وی با اعلام اینکه موج جدید بارشی عصر چهارشنبه از غرب وارد کشور می‌شود، تاکید کرد: برای سواحل خزر، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. همچنین برای روز جمعه در تهران بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
منبع: نسیم آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار