خارج کردن سوسک زنده از سر یک زن!
کد خبر: ۶۳۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 06    -    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
سه شنبه هفته گذشته یک زن 42 ساله هندی به بیمارستان مراجعه کرده و از یک حس دردناک مور مور شدن و خزیدن شکایت می‌کند. پس از معاینه‌های مختلف، دکتر‌ها به این نتیجه می رسند که یک موجود زنده که حرکت هم می‌کند درون سر این زن حضور دارد. با تک شات همراه باشید.
خارج کردن سوسک زنده از سر یک زن! سه شنبه هفته گذشته یک زن 42 ساله هندی به بیمارستان مراجعه کرده و از یک حس دردناک مور مور شدن و خزیدن شکایت می‌کند. پس از معاینه‌های مختلف، دکتر‌ها به این نتیجه می رسند که یک موجود زنده که حرکت هم می‌کند درون سر این زن حضور دارد. با تک شات همراه باشید.

بله، یکی از ترسناک‌ترین کابوس‌ها شما به حقیقت پیوسته است، به گفته دکتر بیمارستان یک سوسک کاملا بزرگ درون سر این زن این طرف و آن طرف می‌رفته است. پزشکان موفق می شوند این سوسک را از جمجمه او، بین دو چشمانش و نزدیک به مغز، بیرون بیاورند.

این سوسک بزرگ که احتمالا از سوراخ‌های بینی وارد سر این زن شده، حدود 12 ساعت آنجا گیر افتاده بوده است. این زن می‌گوید هر بار که سوسک حرکت می‌کرد، چشمانش به شدت می‌سوختند.

پزشکان برای خارج کردن سوسک 45 دقیقه تلاش کرده و از پنس و مکش استفاده کرده‌اند. یکی از پزشکان این تیم نجات گفته که تا به امروز شاهد بالا رفتن چیزهای عجیب و غریبی از حفره‌های بینی افراد بوده است اما تا به امروز هیچ سوسکی را آن هم به این بزرگی از سر کسی خارج نکرده است.

البته با وجود اینکه بالا رفتن سوسک از حفره‌های بینی بسیار نادر است، سوسک‌ها به وفور وارد گوش افراد می‌شوند که در این حالت فرد دچار گوش درد و کاهش شنوایی می‌شود.
 
دانلود
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
1
من فیلمشو دیدم سوسک سیاه توالت بود عوووق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار