آیا فرد مورد نظر عاشق شماست؟!
کد خبر: ۶۳۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 20    -    ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
اگر فردی که ادعا می کند عاشق شماست، دائماً از دیدن شما سر باز می‌زند یا با بهانه های مختلف از همراهی شما اجتناب می‌ورزد یا زمان محدودی را به ملاقات با شما اختصاص می‌دهد، زمان آن فرا رسیده که به ابراز عشق از سوی وی شک کنید.
 
 
آیا می دانید عشق های حقیقی چه هستند؟!  به گزارش «تابناک باتو»؛ عشق یکی از زیباترین احساسات درونی انسان است که می تواند باعث خوشبختی، احساس آرامش و اطمینان، ایجاد انگیزه و میل به پیشرفت و موفقیت در افراد شود.

اما باید دانست ابراز عشق و علاقه ممکن است در مواردی معرف عشق حقیقی نباشد و به عنوان دستاویزی برای فریب دیگران مورد سوء استفاده قرار گیرد. در ادامه نشانه های شناخت عشق واقعی از دروغین معرفی شده‌اند.

صحبت؛ حلال مشکلات


یکی از موارد اختلاف بین زوجین شک و اختلاف بین آنان است. این اتفاق زمانی می‌افتد که یکی از طرفین به صداقت دیگری اطمینان ندارد.

در این مواقع بهترین اقدام، صحبت کردن در فرصت مناسب و مکانی زیبا و دوست داشتنی است تا افراد بتوانند احساسات خود را به راحتی بیان کنند، از هم سوال بپرسند و درباره زندگی آینده‌شان به بحث و گفتمان بپردازند.

نقش مادیات در انتخاب همسر


در برخی از جوامع، یکی از معیارهای اصلی ازدواج وضعیت مالی افراد است. در این میان، برخی افراد سودجو به طمع به دست آوردن پول به فردی نزدیک می شوند و ادعای عشق پاک دارند.

آنچه مسلم است فردی که عاشق شماست، تنها به خصوصیات شما علاقه مند است و مادیات برایش مهم نیست، حتی اگر سطح درآمدی شما کمتر از او باشد.

اختصاص زمان برای بودن با شما


صرف زمان برای گذراندن اوقات با یکدیگر یکی از ارکان اصلی عشق واقعی و پایدار است، البته این بدان معنا نیست که باید از کار و زندگی روزانه خود عقب بیفتید.

اگر فردی که ادعا می کند عاشق شماست، دائماً از دیدن شما سر باز می‌زند یا با بهانه های مختلف از همراهی شما اجتناب می‌ورزد یا زمان محدودی را به ملاقات با شما اختصاص می‌دهد، زمان آن فرا رسیده که به ابراز عشق از سوی وی شک کنید.

مراقب شخصیت‌های مرموز باشید


یکی از نشانه‌های عشق واقعی فرد این است که درباره خانواده خود با شما صحبت می کند، درباره اینکه چگونه بزرگ شده، به چه مکان هایی مسافرت کرده، در کجا تحصیل کرده، اصلیت و تبار او از کجاست و در چه محل هایی تا به حال کار کرده است. به عبارت دیگر در مورد خودش به شما اطلاعات می دهد تا بتواند اطمینان شما را به دست آورد.

همچنین در اولین زمان پس از آشنایی ترتیب ملاقات شما با خانواده اش را می دهد تا 2 خانواده بیشتر با همدیگر آشنا شوند، اما اگر فردی از خودش هیچ اطلاعاتی به شما ندهد و از صحبت درباره خانواده و گذشته خود اجتناب کند یا رازی پنهان دارد و می ترسد آن را آشکار کند یا عشق واقعی به شما ندارد تا بخواهد در خصوص خودش اطلاعات دهد و فقط برای خوشگذارنی و اتلاف وقت و انگیزه های مادی و غیرارزشی به شما نزدیک شده است.

از این گذشته اعتماد به افرادی که دائما به شما دروغ می‌گویند، ریسک بزرگی است تا دچار بحران های عاطفی و ضررهای مادی و معنوی نشوید.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
2
3
متن خوبی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار