قتل فجیع مزاحم با قمه و بنزین
کد خبر: ۶۳۳۴۴
تاریخ انتشار: 2017 February 04    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
قاتل مرد جوانی که با قمه دستش به خون الوده شده بود در حالی از سوی پلیس بازداشت شده که مدعی است ماجرا برای انتقام جویی بوده است.

چند روز قبل مردی در بیضا با ديدن شعله هاي آتش در خرابهاي در آن نزديكي با آتشنشاني و پليس تماس گرفت. وقتي آتشنشانها حريق را مهار كردند جسد سوخته مردجواني كه در ميان ضايعات و انبوهي از زباله افتاده بود، بيرون كشيده و ماجرا به بازپرس جنايي گزارش شد.
 
تيمي از كارآگاهان زيرنظر بازپرس، راهي محل حادثه شدند. جسد سوخته متعلق به جوانی بود كه به نظر می رسید در محلی به قتل رسیده و سپس جسدش به این محل منتقل شده است. آثار اصابت ضربات جسم تیز بر بدن وی حکایت از این داشت که نامبرده ابتدا با ضربات چاقو یا چیزی شبیه به ان به قتل رسیده است.
 
با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. در گام اول تحقیقات ماموران به بررسی پرونده های مربوط به افرادی پرداختند که مفقودی وی چند روز قبل به ماموران گزارش شده بود به همین دلیل ماموران از خانواده تعدادی از مفقودان برای شناسایی جسد دعوت کردند و در نهایت در حالی که جسد این جوان به شدت سوخته بود خانواده وی با مراجعه به پزشکی قانونی وی را شناسایی کردند.
 
با شناسایی جسد و محرز شدن ارتکاب جنایت مسیر رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. درحاليكه تحقيقات براي كشف راز جنايت آغاز شده بود از پزشكي قانوني خبر رسيد كه قرباني با اصابت ضربه قمه به شكمش به قتل رسيده و پس از آن جسدش به آتش كشيده شده است.
 
كارآگاهان در ادامه دریافتند که این جوان در شیرزا به قتل رسیده و سپس جسدش به بیضا منتقل شده است. با انجام اقدمات گسترده پلیسی یک مظنون به قتل که از آخرین افرادی بود که با مقتول تماس گرفته بود شناسایی شد. او پس از دستگيري مدعي شد كه بيگناه است. با اين حال پليس كه به او مظنون بود وي را بازداشت كرد و تحقيقات براي كشف راز قتل ادامه يافت.تحقیقات نشان ميداد كه در تاريكي شب وی جسد را داخل پتو گذاشته و به خرابه ای اطراف بیضا منتقل كرده است.
 
به اين ترتيب بازجويي از او ادامه يافت تا اينكه پس از گذشت چند روز، وي راز جنايت را فاش كرد.
 
او گفت: من و مقتول از مدتها قبل با یکدیگر سر مسائل ناموسی اختلاف داشتیم . او را سوار خودرو کرده و پس از اینکه با هم بحثمان شد با قمه او را به قتل رساندم. سپس جسد را درون پتو پیچیده و داخل صندوق عقب گذاشتم.
 
وی ادامه داد: جسد را در اطراف بیضا با بنزین آتش زده و از محل متواری شدم.با توجه به ادعاهاي متهم، براي او قرار بازداشت صادر شده و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد. 
خبرآنلاين
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار