استخدام در شرکت‌های دولتی سخت‌تر شد
کد خبر: ۶۳۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 04    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
استخدام در شرکت های دولتی سخت تر شد
 
در حالی که بر اساس مصوبه چندی پیش هیئت دولت، مقرر شده بود هرگونه استخدام جدید در شرکت های دولتی بدون اخذ موافقت سازمان برنامه و بودجه ممنوع باشد، بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه، با اعلام اصلاح بخشنامه مذکور تاکید شده است که از این پس، استخدام جدید در شرکت های دولتی علاوه بر تاییدیه سازمان برنامه و بودجه از حیث تامین بودجه، نیازمند مجوز سازمان اداری و استخدامی هم خواهد بود.
 
 
هشدار درباره نحوه صدور چک توسط مدیران دولتی
 
بر اساس ابلاغیه یک نهاد نظارتی به تعدادی از نهادهای دولتی، تاکید شده با توجه به تذکرات و بخشنامه های سنوات گذشته وزارت اقتصاد به مسئولان دستگاه های اجرایی، مدیران مربوطه باید توجه داشته باشند در پرداخت های بیش از 50 میلیون ریال به اشخاص حقیقی و حقوقی، اخذ شماره حساب بانکی به صورت کتبی لازم بوده و چک نیز باید در وجه بانکی که حساب دستگاه اجرایی در آن مفتوح است صادر شود و هرگونه تبعات اداری و مالی عدم رعایت این دستورالعمل بر عهده مدیران مخاطب این ابلاغیه خواهد بود.
روزنامه خراسان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
ای بابا ... شرکتهای خصوصی که ول معطلن... شما به جای این که استخدام دولتی رو جلوشو بگیرین ساز و کار و بهره وری تو سیستم اداری و صنعتی دولتی رو افزایش بدید. همیشه صورت مسئله رو پاک میکنید... چرا نمیخواهید بهترینها توی بخش دولتی باشن. بچه های با استعداد بیرون با هزار تا استرس کار پیدا نمیکنن که هیج ... عمرشون رو هم شرکتهای خصوصی بی انصاف هدر میدن...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار