دستگیری 17 پاکستانی در یک پژو 405!
کد خبر: ۶۳۲۲۴
تاریخ انتشار: 2017 February 02    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 17 تبعه غیر مجاز پاکستانی که در یک دستگاه خودرو پژو 405 جاسازی شده بودند در بندرعباس دستگیر شدند.

 علی اصغر خرم روی پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد در مدت زمانی چند روز گذشته واقع شده است.

وی ادامه داد :عده زیادی از اتباع غیر مجاز پاکستانی که سعی دارند به این شکل خود را به بندرعباس برسانند دستگیر می شوند و می توان گفت روزانه و هرماه چندین مورد از این دستگیری ها رخ می دهد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: این افراد پس از دستگیری و طی مراحل انتظامی تحویل مسئولان مربوطه می شوند تا ترد و یا سایر اقدام های قانونی دیگر در مورد آنان اجرایی شود و خودروهای متخلف حامل آنان نیز توقیف می گردد.

وی اشاره کرد: عده ای دیگر از اتباع غیر مجاز پاکستانی از بی راهه ها و با صرف وقت فراوان خود را به بندرعباس می رسانند که تعداد زیادی از آنان نیز در مسیر توسط این نیرودستگیر می شوند.
سرهنگ خرم روی با تاکید بر اینکه هرمزگان همچنان برای اتباع غیر مجاز ممنوعه محسوب می شود،افزود: تنها در 48 ساعت گذشته 39 تبعه غیرمجاز خارجی دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد :طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیز در 48 ساعت گذشته اجرا شد که در قالب آن 120 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 250 نفر دستگیر شدند.

وی افزود: از مجموع دستگیری های یاد شده 104 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد ، 19 سارق ، 15 نفر ارازل و اوباش ، 20 مضنون به سرقت ، 25 توزیع کننده مواد مخدر ، 39 تبعه غیرمجاز خارجی و بقیه مربوط به سایر جرایم بوده اند.

سرهنگ خرم روی اضافه کرد: این عده براساس درخواست های مردمی برای ارتقاء امنیت در محله های شهربندرعباس دستگیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی مظلوم واقع شده اند، ابراز داشت: بارها ماموران این نیرو به دلیل اعمال قانون مورد هجوم قرار گرفته اند که حتی در مواردی منجر به جرح و آسیب جدی آنان شده است.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان یادآور شد: این زخم ها حتی به ماموران پلیس راهور نیز وارد شده که این شرایط وضعیت نامناسبی برای جامعه محسوب می شود.

خرم روی اشاره کرد: پرسنل راهنمایی و رانندگی در درون شهرهای هرمزگان در 10 ماه گذشته 594 هزار و 122 برگ جریمه صادر کرده اند که مبلغ 22 میلیارد و 800 میلیون تومان را شامل می شود. 
ايرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار