ادعای عجیب منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی
کد خبر: ۶۳۱۹۹
تاریخ انتشار: 2017 February 02    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی ماشین سازی - استقلال تهران گفت: وحدت تاکتیکی و همدلی در استقلال موج می‌زند.
 
علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل ماشین‌سازی در تبریز در نشست خبری گفت: به تیم مان یک خسته نباشید اساسی می‌گویم و تشکر می‌کنم از مجموعه تیم‌مان. وحدت تاکتیکی و همدلی در تیم ما موج می‌زند و به همین دلیل در یک روز سخت و سرد پیروز شدیم.
 
وی ادامه داد: از بزرگتر‌های تیم تشکر می‌کنم، اگر می بینید که بازیکنان جوان ما مسیر رشد را طی کردند بزرگترها این مسیر را برایشان فراهم کردند. به هوادارانمان هم خسته نباشید می‌گویم که ما را حمایت کردند. حریف هم تیم خوبی بود اما ما بازی را خوب مدیریت کردیم و مالکیت توپ را داشتیم. کادر فنی حریف بسیار باهوش بود و عقبه آنها به ما این اجازه را داد که مقابل آنها ظریف و باهوش باشیم. این مسیر را با تیم جوان و باتجربه خود ادامه خواهیم داد.
 
سرمربی استقلال با انتقاد از زمان برگزاری بازی گفت: اعتقاد دارم بازی در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه می‌توانست برگزار شود،‌در آن زمان برف آن‌چنانی نبود. باید برای برگزاری بازی‌ها وضعیت آب و هوایی شهرها را در نظر بگریم تا کیفیت بازی‌ها بالا برود. این بازی برای ما سخت بود. برای تیم داوری هم سخت بود که باید یکجا ساکن درکناره‌های زمین بایستند.
 
منصوریان با اشاره به شرایط تیم ماشین‌سازی گفت: برای قطب دوم فوتبال تبریز موفقیت آرزو می‌کنم و امیدوارم ماشین‌سازی بتواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد. از صمیم قلب آرزو می‌کنم این تیم در لیگ برتر حفظ شود، شاید خیلی از تیم‌ها نتوانند بازی ما را مقابل ماشین‌سازی انجام بدهند. برای مردم شهر تبریز بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.
 
منصوریان تصریح کرد: اعتقاد دارم می‌شد بازی امروز را بین ساعت ۲ تا ۴ انجام می‌دادیم. هوا بسیار سرد بود و در حین بازی بین منفی ۶ تا منفی ۹ می‌رسید. ما البته قبل از دربی یک بازی سخت مقابل السد در تاریخ ۱۹ بهمن داریم. آنجا دیگر ما آبی نیستیم و پای منافع پرچم سه رنگ کشورمان به میان می‌آید که باید از آن دفاع کنیم،‌البته ما شرایط سختی را می‌گذارنیم. ما سه بازیکن آماده داریم و دو قرارداد خوب هم بسته‌ایم، اما نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم و این سخت است. این مسئله ما را تحت‌فشار قرار داده است.
 
وی افزود: البته منکر زحمات بازیکنان جوان‌مان نمی‌شوم، اما کسی نمی‌تواند چشم روی بازیکنی که ۲۰ قهرمانی دارد و دو بار هم بازیکن سال آسیا شده یا آندو که ۱۰۰ بازی ملی دارد ببندد یا حتی روزبه چشمی که با اتفاقاتی که افتاده مقابل چشم ما مثل شمع آب می‌شود. ما این بازیکن را روی برنامه از لیست خارج کردیم تا بتوانیم یک بازیکن دیگر جدب کنیم و چشمی هم با فراغ‌‌بال و در جهت پیشرفت استقلال این مسئله را پذیرفت. او باید امروز به ما کمک می‌کرد، به هر حال بازی‌های سخت ما از راه می‌رسد وشرایط سخت‌تر می‌شود. هوادار ما بداند اگر ناراحتی آنها هزار است، ناراحتی ما ده‌هزار است، اما دست ما کوتاه است و تنها راه‌حل ما این است که ادله باشگاه و فدراسیون از طرف کمیته انضباطی فیفا مورد قبول واقع شود و این موضوع به تعویق بیفتد تا بتوانیم بازیکن آزاد بگیریم، در غیر این صورت مسیر ما سخت خواهد شد.در هر حال من هنوز به رای فیفا امیدوارم. ما ۱۹ بهمن با تیم ژاوی بازی داریم که نیازی به تعریف و تمجید من ندارد.»
 
سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: اگر شرایط فراهم باشد که بتوانیم بازیکن بگیریم، که از بازیکنان جدید استفاده خواهیم کرد، اما اگر این اتفاق نیفتد با همین جوان‌ها کار را پیش می‌بریم و آنها باید نشان دهند که می‌توانند نماینده شایسته‌ای برای ایران باشند. تمرکز ما از حالا روی بازی با السد است و از همین حالا بازی با ماشین‌سازی برای ما تمام شد و از صبح تا شب به بازی با السد فکر می‌کنیم.
 
وی درمورد اینکه استقلال دو بازی سخت مقابل السد و پرسپولیس دارد و می‌تواند در این بازی موفق شود، گفت: ما بهمن سختی داریم و بعد از آن اسفند سخت‌تری در پیش داریم. بهتر است نگوییم فقط دو بازی سخت با السد و پرسپولیس داریم، ۴ روز بعد از بازی با پرسپولیس ما باید با ذوب‌آهن بازی کنیم که شخصیت خوبی در فوتبال ایران دارد. امیدوارم این سیر صعودی را با همین میکس بازیکنان باتجربه و جوان جلو برویم.
 
وی ادامه داد: به قول امید ابراهیمی منصوریان به معدن طلا رسیده است و در کنار جواهری مثل خودش می‌توانیم یک نسل جدید را برای استقلال و سال‌های آینده عرضه کنیم. ما پلکانی جلو می‌رویم و رویاپردازی هم نمی‌کنیم و بهمن و اسفند سخت را پشت سر می‌گذاریم. خوب بودن این تیم آینده استقلال را تضمین می‌کند.
 
سرمربی تیم استقلال در مورد احتمال فروش جابر انصاری گفت: جابر انصاری بازیکن ماست و نماینده تبریز در استقلال است، او به همراه هرایر مگویان تا ۴-۳ هفته پیش تأثیرگذارترین بازیکنان تیم ما بودند که بر اثر یک اتفاق مصدوم شدند. به هیچ عنوان جابر را از دست نمی‌دهیم،‌ او را آسان به دست نیاورده‌ایم که آسان از دست بدهیم.مشکل او با استقلال یک مشکل درون‌خانوادگی است که حلش می‌کنیم. البته اکثر مشکلات ما مالی است، از دو اسپانسر استقلال تشکر می‌کنم اما در این روزهای سخت باید بیشتر همراه ما باشند. این دو اسپانسر از ما، پرسپولیس و تراکتورسازی به‌خوبی حمایت کرده است، جابر هم برای خود ماست و او را به هیچ نمی‌فروشیمش.
 
بلاغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار