فیلم هایی که در سال 2017 بیننده را میخکوب می کنند
کد خبر: ۶۳۱۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 06    -    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
گاردین در گزارشی، گلچین فیلم هایی را که می تواند در سال 2017 مخاطب را میخکوب کند، آورده است. اکثراین فیلم ها از رمان های معروف اقتباس شده اند.
فیلم هایی که در سال 2017 بیننده را میخکوب می کنند
سال، البته از نوع میلادی اش، نو شد و سینما یک سال بزرگ تر. علاقه مندان به سینما منتظرند ببینند در سال 2017 چه فیلم هایی روی پرده نقره ای به نمایش در می آید. اکثر کارگردان هایی که در سال های گذشته بی کار نشسته بودند، دوباره دست به کار شده اند. از پولانسکی 83 ساله گرفته تا کارگردان کره جنوبی و کارگردان تونسی فرانسوی، همگی تلاش کرده اند با دست پر به استقبال سال نوی میلادی بروند.

گاردین در گزارشی، گلچین فیلم هایی را که می تواند در سال 2017 مخاطب را میخکوب کند، آورده است. اکثراین فیلم ها از رمان های معروف اقتباس شده اند. برخی ادامه سری های قبلی خود هستند و برخی هم کلا پایان خوش هستند. برخی برای رقابت در کن و به چنگ آوردن نخل طلا پا به میدان گذاشته اند و برخی دیگر هدفی به جز سرگرمی ندارند. آن ها که مخاطب را در جای خود میخکوب می کنند، در این فهرست گاردین آمده است.

براساس یک داستان واقعی
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

رومن پولانسکی در 83 سالگی هم چنان می درخشد و در کانون توجه همگان قرار دارد. البته او از سال 2013 فیلم جدیدی روانه بازار فیلم نکرده بود. آخرین فیلم او «ونوس در پوست خز» بود. اما الیویه آسایاس، فیلمنامه نویس فرانسوی، اجازه نداد خالق «پیانیست» بازنشسته شود. به این ترتیب پولانسکی قرار است به همراه آسایاس اقتباسی از رمان دلفین دو ویگان، نویسنده فرانسوی، داشته باشند که در آن زندگی یک نویسنده و طرفدار دوآتشه اش به نمایش کشیده می شود.

عنوان این رمان «براساس یک داستان واقعی» است که درگیری های یک نویسنده برای کامل کردن کتابش را نشان می دهد، در حالی که مورد توجه یک طرفدار دوآتشه قرار دارد و این توجه را نمی خواهد.

آسایاس فیلمنامه را می نویسد و پولانسکی آن را کارگردانی می کند. دو ویگان در این رمان تلاش کرده رابطه مخاطب با رمان ها را مورد توجه قرار بدهد.



منو به اسم خودت صدا کن
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

عنوان های وسوسه برانگیز بسیار زیادی برای تماشای فیلم وجود دارد، اما این اثر لوکا کوادانینو کمی متفاوت است. آرمی همر،بازیگر آمریکایی، در این فیلم نقش آفرینی کرده و را بطه عاشقانه نامتعارفی را در یک تابستان تجربه می کند که فیلم را می سازد. انتظار می رود این فیلم به خاطر داستانی که به تصویر می کشد، با انتقادات بسیار زیادی همراه شود و به یکی از بحث برانگیزترین فیلم های 2017 تبدیل شود. مایکل استلبرگ، دیگر بازیگر آمریکایی، نیز جزو کاراکترهای اصلی این فیلم است.
 


مرگ و زندگی جان اف دونووان
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

انتظار کن از این فیلم نداشته باشید. زاویه دولان در سال 2014 با فیلم «مامان» جوز نامزدهای دریافت نخل طلا بود. این بار قدری بعید است، اما باز هم می توان یک جای خالی برای این بازیگر جوان نگه داشت. در کنار او کیت هرینگتون قرار دارد که نقش یک بازیگر تازه کار آمریکایی را بازی می کند و سردبیر یک مجله زرد او را متهم به بیماری «پدوفیلیا» کرده است؛ بیماری ای که در آن افراد به کودکان گرایش جنسی دارند.

هرینگتون برای تحقق رویای خود برای بازیگری در صنعت سینما ناگزیر می شود با این اتهام بزرگ بجنگد. درواقع توفانی در زندگی او به راه می افتد. بازیگران نامی دیگری که در این فیلم هم وجود دارند، مثل ناتالی پورتمن، کتی بیتس، سوزان ساراندون و مایکل گمبون.
 


کوچک سازی
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

کمدی درامی از الکساندر پین در راه است که هیچ کس نمی تواند آن را از دست بدهد. این یکی از بلندپروازانه ترین طرح هایی است که پین تاکنون دنبال کرده است. در این فیلم مت دیمون و کریستن ویگ زوجی را به نمایش می گذارند که قرار است به صورت داوطلبانه کوچک شوند. آن ها در حقیقت جان خود را کف دستشان می گذارند تا این آزمایش را انجام بدهند، اما در دقایق آخر مرد تنها می ماند، چرا که همسرش از تصمیم خود منصرف می شود و عقب می کشد. کریستوف والتس و نیل پاتری هریس از دیگر بازیگران کلیدی در «کوچک سازی» هستند. این فیلم احتمالا 22 دسامبر 2017 روانه بازار می شود.
 


پایان خوش
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

میشاییل هانکه و ایزابل هوپر در کنار هم فیلم جدیدی را روی پرده سینما خواهندآورد. هانکه آخرین بار فیلم «عشق» را در سال 2012 روانه بازار کرده بود و اکنون با فیلم «پایان خوش» دوباره به سینما بازگشته است. فیلم «عشق» جزو موفق ترین فیلم ها بود که از نخل طلا تا جازه گلدن گلوب را از آن خود کرد. حالا همان بازیگران در فیلم «پایان خوش» دور هم جمع شده اند. این پروژه از دسامبر 2015 آغاز شده و تاکنون به صورتی مرمزو پیش رفته است. فیلم برداری نیز از تابتسان 2016 در شما فرانسه آغاز شده. احتمال می رود بحران مهاجرت بخشی از زمینه داستان این فیلم باشد.
 


کشتن آهوی مقدس
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

کالین فارل، بازیگر ایرلندی سینمای هالیوود، در فیلم «خرچنگ» آن تحسینی را که شایسته اش بود، دریافت نکرد، اما هنوز تسلیم نشده و با فیلم جدیدی از یورگوس لانتی موس، کارگردان یونانی، روی پرده نقره ای ظاهر خواهدشد. تمام چیزی که در مورد داستان این فیلم در دست است، این است که یک جراح، باندی خانوادگی را به کمک یک پسر شرور راه می اندازد که نتایجی فاجعه بار به همراه دارد. دیگر برگ برنده این فیلم، نیکول کیدمن است که به شکلی خارق العاده در این فیلم هنرنمایی می کند.
 


تکیه بر پیت
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

در میان تمام پروژه هایی که بعد از فیلم «45 سال» از اندرو هیگ دیده شد، این آخری اصلا از او انتظار نمی رفت. هر چند این کارگردان انگلیسی شاهکارهای بسیاری داشته، اما این یکی مطابق انتظارات نوبده است پیت یک اسب مسابقه ای است که پسری 15 ساله را از پورتلند به اورگان می برد تا یک فامیل دور را آن جا ببیند. تولید این فیلم نیز از ماه می 2015 آغاز شد. به هر حال با سابقه این کارگردان می توان امید داشت که این فیلم هم مورد استقبال بینندگان قرار بگیرد.
 


مکتوب، مکتوب است
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

تونسی ها هم در فهرست سازندگان هیجان انگیزترین فیلم های سال 2017 قرار دارند. عبداللطیف کشیش، کارگردان تونسی فرانسوی، که در سال 2013 با فیلم «آّی گرم ترین رنگ است» در جشنواره کن درخشیده بود، این بار با فیلم جدیدی ظاهر شده است. فعلا این فیلم مانند یک معماست و حتی در مورد بازیگران آن نیز صحبت زیادی به میان نیامده است. انتظار می رود این فیلم تا ماه آوریل به کن راه پیدا کند و با دیگر فیلم ها در این جشنواره رقابت کند. این فیلم درباره یک فیلمنامه نویس است که زندگی شخصی و حرفه ای اش در بازدید از خانه مادری با هم ادغام می شود. داستان نیز بر همین مدار پیش می رود.
 


سهمناک
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

همه اهالی فیلم «آرتیست» و میشل آزاناویسوس کارگردان آن را می شناسند. کسی که بعد از «آرتیست» یا «جست و جو» به درگیری های چچن پرداخت. حالا همه منتظر فیل بعدی او هستند. برنده اسکار قصد دارد به کمک لویی گارل استیس مارتین به عنوان ستاره های جدید، شاهکار جدیدی را به علاقه مندان دنیای سینما عرضه کند. برنیس بژو، همسر آزاناویسوس، نیز در  فرایند میکس این فیلم حضور خواهدداشت. بدون تردید، شاهکاری در راه است.
 


برادران سیسترز
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

واکین فینیکس نخستین بار است که در این فهرست گاردین قرار می گیرد. داستان این فیلم برگرفته از کتاب پارتیک دوویت، نویسنده کانادایی، است. ماجرای این فیلم را برادران قاتل پیش می برند که در جست و جوی یک یابنده طلا به صحرایی دورافتاده در اورگان می روند. البته این داستان مربوط به سال های 1850 تا 1859 است. این فیلم نسبت به بقیه فیلم ها کاملا متفاوت به نظر می آید. رمان تاریخی «برادران سیسترز» که این فیلم از روی آن ساخته شده، نخستین بار در سال 2011 منتشر شده است.
 


مخفی سازی
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

ویم وندرس هم از روی رمانی با نام «مخفی سازی»، فیلمی با همین عنوان ساخته است. جیمز مک آووی در این فیلم نقش یک مرد انگلیسی را بازی می کند که به دست گروه های تروریستی افتاده و در اتاقی بدون پنجره در شرق ساحل آفریقا زندانی شده است. هر چند تا این جا به نظر نمی رسد، اما این فیلم داستانی رمانتیک دارد. برخی منتقدان می گویند این فیلم دیوانه کننده خواهدبود.
 


رگ یابی تی 2
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند
 
ژانویه 2017 قرار است فیلمی روانه سینمای بریتانیا شود که فرصتی دوباره به دنی بویل می دهد. اکران جهانی آننیز فوریه 2017 خواهدبود. این فیلم در حقیقت دنبال فیلم «رگ یابی» است که 20 سال بعد را نشان می دهد. دوستان قدیمی دوباره با یکدیگر دیدار می کنند و داستان شکل می گیرد. البته این فیلم قرار بود از سال 2009 پی گیری شود و بالاخره به 2017 رسید. برخی منتقدان می گویند این فیلم می تواند بیش از لایک های استیو جابز به کمک بویل بیاید.
 


بی وزن

 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند
 
فیلم جدید ترنس مالیک در راه است و با سابقه ای که از او وجود دارد، مخاطبان نه تنها تا سال 2017، بلکه می توانند تا ابد منتظر فیلم جدید او باشند. ستاره ها قرار است این فیلم را در مارس 2017 روی پرده بیاورند؛ ستاره هایی مثل رایان گاسلینگ، کریستین بیل، کیت بلانشت، ناتالی پورتمن و هیلی بنت. نکته قابل توجه در مورد این فیلم، موزیکال بودن آن است. بسته هیجان انگیزی باید در راه باشد.
 


تو هیچ وقت واقعا این جا نبودی
 
 فیلم هایی که قرار است در سال 2017 بیننده را میخکوب کند

واکین فینکس این جا هم حضور دارد، اما این بار در فیلمی از لین رمزی نقش آفرینی می کند. ماجرا بر سر کسی است که میخواهددختری را از یک حلقه قاچاق دختران جوان نجات بدهد، اما همه چیز خلاف انتظار پیش می رود. هر چند در داستان همه چیز اشتباه پیش می رود، اما فیلم خیلی خوب پیش رفته و انتظار می رود فیلم موفقی باشد.
 
چلچراغ
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
3
من اولین کسی بودم که زیرنویس از فرانسه به انگلیسی فیلم جستجو رو درست کردم. خیلی دردسر داشت...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
آفرین به تو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار