رنگ موی بلوند متمایل به نارنجی، مد 2017 خواهد بود؟
کد خبر: ۶۳۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 03    -    ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
البته فعلاً ماه ژانویه است و از همین حالا، سال 2017، امواجی از یک مدل موی جذاب را برای مد روز شدن، ارسال می کند. این رنگ موی در حال مد شدن بسیار روشن و جالب است و البته در ابتدای شروع به مد شدن این رنگ مو قرار داریم ولی احساس می کنیم که مد نشدن رنگ بلوند متمایل به نارنجی یا همان بلورینج (Blorange) کمی دور از ذهن به نظر می رسد.
رنگ موی بلوند متمایل به نارنجی، مد 2017 خواهد بود؟
«اختصاصی تابناک باتو» سال 2016، پر از مد رنگ مو های رنگارنگ و جالب بود. از رنگ موی پری دریایی، رنگ آبی کتانی، رنگ غروب آفتابی گرفته تا رنگ رنگین کمانی؛ همگی این سایه روشن ها صفحات اینستاگرام را پر کرده بودند. البته در سال 2016 هم، در یک برهه زمانی، رنگ خاکستری تیره سن بالا (خاکستری- نقره ای) هم رایج شد. برخی این رنگ مو را ورژن جدید تر و بهتر از رنگ موی مد شده در دهه 90 نامیدند.
البته فعلاً ماه ژانویه است و از همین حالا، سال 2017، امواجی از یک مدل موی جذاب را برای مد روز شدن، ارسال می کند. این رنگ موی در حال مد شدن بسیار روشن و جالب است و البته در ابتدای شروع به مد شدن این رنگ مو قرار داریم ولی احساس می کنیم که مد نشدن رنگ بلوند متمایل به نارنجی یا همان بلورینج (Blorange) کمی دور از ذهن به نظر می رسد. ترکیب رنگ بلوند و رنگ نارنجی یا همان بلورینج تبدیل به رنگ موی مد روز سال 2017 شده است. رنگ موی بلینی یا رنگ رُز طلایی سال گذشته، این سایه روشن بسیار ملایم و زنانه است.
 
رنگ موی بلوند متمایل به نارنجی، مد 2017 خواهد بود؟ 

خانم جورجیا جَگر اولین سلبریتی و چهره ای بود که چهره خود را با این رنگ مو به نمایش گذاشت. این سلبریتی و مدل فشن، عکسی از خود را با این رنگ مو در اینستاگرام گذاشت و به نوشتن یک کلمه اکتفا کرد: بلورینج (Blorange)
 
 رنگ موی بلوند متمایل به نارنجی، مد 2017 خواهد بود؟

جورج پاپانیکلاس، آرایشگر مشهور گفت که این یک ظاهر ساده برای دست یافتن به رنگ موی بلوند طبیعی است. آقای جورج می گوید: من ترکیبی از رنگ مسی-طلایی ماتریکس و واترکالر رنگ ماتریکس در پینک کوارتز را تدوین کردم تا در نهایت به این رنگ برسم. پاپانیکلاس می گوید: این یک ظاهر عالی برای کسانی است که موهای بلوند دارند و می خواهند یک تغییر موقتی به موهای خود بدهند.
 
 رنگ موی بلوند متمایل به نارنجی، مد 2017 خواهد بود؟

پاپانیکلاس توضیح داد: اگر در مورد این رنگ مو کمی عصبی هستید، باید بدانید که این ترکیب رنگ پس از 20 بار شستشو با شامپو از بین می رود که عالی است و اگر هم عاشق این رنگ هستید می توانید از ماندگاری بالا استفاده کنید. پاپانیکلاس می گوید: این رنگ سایه روشن هم برای رنگ پوست های با تُن های طلایی و هم برای چهره های زیبا، بسیار تعریف کردنی و جذاب خواهد بود.
مترجم: وحید کوکبی حمیدپور

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
1
0
باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار