خلاصه ای از سومین روز جشنواره فیلم فجر+ تصاویر
کد خبر: ۶۳۰۵۹
تاریخ انتشار: 2017 February 01    -    ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

کاخ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر پس از دو روز بی سر و صدا، در سومین روز شاهد حضور چشمگیر هنرمندان بود.

رامبد جوان، محمدرضا فروتن، افسانه بایگان، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، اشکان خطیبی، نگار جواهریان، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، مهتاب کرامتی، بهنوش بختیاری، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، افشین هاشمی، علی دهکردی، طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، ثریا قاسمی و صابر ابر از جمله بازیگرانی هستند که امروز روی فرش قرمز پا گذاشتند.

1.jpg

عوامل فیلم سینمایی "ماجان" ساخته رحمان سیفی آزاد امروز قبل از اکران فیلم روی فرش قرمز کاخ جشنواره حاضر نشدند. فیلم ماجان با بازی "مهتاب کرامتی" ساعت 15:30 در سومین روز جشنواره در محل سالن همایش های برج میلاد (کاخ جشنواره) اکران شد اما عوامل این اثر در حرکتی معنادار حاضر به قدم زدن روی فرش قرمز نشدند.

سوم روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در محل کاخ جشنواره دو فیلم در ژانر دفاع مقدس را اکران خواهد کرد.

2.jpg

بر اساس این گزارش فیلم ها "دریاچه ماهی" و "ویلایی ها" نام فیلم هایی است که در ژانر دفاع مقدس تولید شده و طی ساعات 18 و 20:30 در سالن همایش های برج میلاد اکران می شوند.

صف طولانی مردم برای تماشای فیلم "ترومای سرخ"/ حضور مخاطبانی از تمام رده های سنی

از نکات قابل توجه و در عین حال حاشیه ای در سومین روز از سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر صف های طولانی مردم برای تماشای فیلم "رومای سرخ" بود.

3.jpg

مخاطبان این فیلم سینمایی که با بر دست داشتن بلت منتظر ورود بازیگران و عوامل اثر به سالن نماش بودند، با شور و شوق فراوان انتظار می کشند تا "ترومای سرخ" را ببینند.

"مصطفی زمانی" به کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر آمد/ جشن تولد کارگردان "سارا و آیدا" روی فرش قرمز جشنواره

در سومین روز از سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر مصطفی زمانی بازیگر این اثر سینمایی به کاخ مردمی این جشنواره یعنی پردیس سینمایی ملت آمد.

 

جنجال در نشست فیلم "نگار" / دلخوری خبرنگاران از "مانی حقیقی" ادامه دارد / جوان: من عاشق سینمای اکشن هستم

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "نگار" ساخته رامید جوان در کاخ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور عوامل و غیبت "محمدرضا فروتن" بازیگر فیلم برگزار شد.

5.jpg
 
 
ميزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار