بازداشت 3 نفر در حادثه پلاسكو
کد خبر: ۶۳۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 01    -    ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
قاضي محمدشهرياري، سرپرست دادسراي امور جنايي پايتخت گفت: تحقيقات درباره حادثه پلاسكو بعد از وقوع حادثه آغاز شد و سه نفر از ساختمان پلاسكو بازداشت شده و مورد بازجويي قرار گرفته‌اند. وي افزود: آوار پلاسكو به محلي در هرندي منتقل شده و دو قاضي با حضور در محل مشغول تحقيق در اين باره هستند. 
 
قاضي شهرياري درباره كشف بقاياي اجساد در محل دپوي آوار ساختمان گفت: اشياي مشكوك كشف شده به پزشكي قانوني منتقل مي‌شوند و براي اظهارنظر در اين باره بايد تا انجام آزمايش‌ها صبر كرد؛ چراكه امكان دارد برخي بقاياي كشف شده متعلق به اجسادي باشد كه قبلاً كشف شده‌اند.

وي درباره تعداد مفقودان حادثه پلاسكو هم گفت: براساس تحقيقات انجام شده تنها ناپديد شدن دو نفر تاكنون محرز شده است كه احتمال دارد آثار كشف شده ميان آوار، متعلق به اين افراد باشد با اين حال پزشكي‌قانوني بايد در اين باره اظهار نظر كند.  دكتر احمد شجاعي، رئيس سازمان پزشكي قانوني هم گفت: در جريان ادامه عمليات جست‌وجو در محل دپوي آوار پلاسكو، دو قطعه از اجساد جانباختگان حادثه پلاسكو كشف شد.
 
وي توضيح داد: اين دو قطعه شامگاه دوشنبه به پزشكي قانوني منتقل شد و به نظر مي‌رسد مربوط به دو نفر از جانباختگان باشد. وي گفت: اين دو قطعه تحت آزمايش DNA قرار خواهد گرفت تا نسبت به احراز هويت اين افراد از طريق تطبيق آن با DNA خانواده‌هايي كه اعلام مفقودي كرده‌اند، اقدام شود. 
 
براساس اين گزارش، پليس از اعلام مفقودي 10 شهروند عادي در جريان حادثه خبر داده بود كه با كشف پيكر چهار نفر از اين افراد در جريان آواربرداري تحقيقات براي احراز هويت شش‌نفر ديگر به جريان افتاد.  يك منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: مأموران پليس در جريان بررسي براي شناسايي شش‌نفري كه اعلام مفقودي شده بودند برخي از آنها را شناسايي و به خانواده‌هايشان تحويل دادند. وي گفت: يكي از اين افراد مرد جواني بود كه با فرار از خانه، شب‌ها را در يكي از پارك‌ها مي‌خوابيد كه شناسايي و به خانواده‌اش تحويل داده شد.  اطلاع‌رساني نكردن درست درباره پرسش‌هاي مطرح شده در افكار عمومي، زمينه مناسبي براي بروز شايعات در جامعه را فراهم مي‌كند.


منبع : جوان آنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
باز هم مثل همیشه اصل کاری ایمنی داره وبه جای اون بد بخت بیچاره ای که هیچ کاره هست مقصر معرفی میشه...........حیف جوونهایی که بیگناه سوختند..
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار