شرکت کنتورسازی ایران تعطیل شد
کد خبر: ۶۲۹۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 31    -    ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
شرکت تولیدی کنتورسازی ایران که در شهرک صنعتی البرز استان قزوین واقع است یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده کنتور در ایران بوده و امروز به دلیل بدهی و مشکلات مالی در نخستین روز از دهه فجر تعطیل شد.


این شرکت به دلیل بدهی‌هایی که به سازمان تأمین اجتماعی داشته است توسط این سازمان پلمب شد.

گفتنی است، کارگران کارخانه‌های کنتورسازی و رسانور که وابسته به هم بوده، چندی است به دلیل عدم پرداخت حقوق و مطالبات و اخراج کارگران دست به تجمع و اعتراض زده بودند.

یکی از کارگران این شرکت به خبرنگار فارس می‌گوید: انتظار کارگران از استاندار قزوین و دولت این است که فقط صدای کارگران را بشنوند.

واحدهای صنعتی بسیاری از جمله نازنخ، فرنخ، مه‌نخ، سپهرالکتریک و دیگر شرکت‌ها هم با مشکلات مشابه‌ای دست به گریبان بوده و کارگران آنان هر از چندی دست به تجمع و اعتراض می‌زنند.

گفتنی است، استاندار قزوین در آخرین اظهار‌نظر خود در جمع صنعتگران و صاحبان صنایع کوچک از اعطای تسهیلات به واحدهای مشکل‌دار خبر داده بود و هنوز مسؤولان استانی و شرکت کنتورسازی در خصوص تعطیلی این کارخانه اظهارنظری نکرده‌اند.
منبع: خبرگزاری فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
9
مسئولین خوابند صنایع یکی یکی از بین میرود ولی کسی برایش مهم نیست کشوری که در سالهای نچندان دور بالاترین صنایع وبازار کار داشت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
این سال های نه چندان دور یعنی چه زمانی؟ اگر کارخانه ای امروز بسته می شود نتیجه کارهایی حداقل 4 سال به قبل است. امروز هم هنوز نم خواهیم بفهمیم دلیل بسته شدن چیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار