آئودی‌های جدید تغییر چهره می دهند +تصاویر
کد خبر: ۶۲۸۹۳
تاریخ انتشار: 2017 January 31    -    ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵
مدل‌های A6 آئودی به پایان چرخه عمر خود نزدیکتر شده‌‌اند و این کارخانه خودروسازی جانشینان این مدل را در خط تولید معرفی کرده است.

 این خودرو برای رقابت با مدل‌هایی مانند مرسدس بنز کلاس E، بی‌ام‌و سری 5، ولوو S90 و خودروهای سایز متوسط که ممکن است در سال آینده تولید شود، آماده خواهد شد. اما این خودرو از استراتژی خسته‌کننده و همیشگی ظاهری فاصله خواهد گرفت و احتمالا همگان را با تیپ جدید خودشگفت زده خواهد کرد.

براساس شنیده‌ها تصمیم نهایی در خصوص تغییر ظاهری A6 گرفته شده است. مارک لیشت مدیر طراحی آئودی با تائید این مطلب اعلام کرد: تغییر ظاهری A6 آئودی چشم‌انداز جدیدی را در این زمینه به همگان نشان خواهد داد.

ممکن است مارک لیشت رابه دلیل معرفی مدل مفهومی و خیره‌کننده پرولوگ در دو سال گذشته به خاطر داشته باشید. احتمالا نسل جدید A6 آئودی برخی از قوس و چین‌های قوی مدل مطالعاتی پرولوگ را روی بدنه خود پذیرا می‌شود. همچنین در این خودرو شاهد نوارها و قطعات کرومی در کنار نسخه ارتقاء یافته چراغ‌ها هستیم.

از طرفی با شایعاتی در خصوص فضای درونی خودرو رو‌به‌رو هستیم. شنیده شده که آئودی برای حذف دکمه‌های زیاد از فضای درونی آماده می‌شود. بنابراین اکثر عملیات‌های درون کابین از طریق دو صفحه نمایش لمسی قابل کنترل خواهند شد.

این دو صفحه نمایش در مرکز کنسول یکپارچه شده و به صورت حسی کنترل می‌شوند. علاوه ‌بر این با وجود تفاوت‌های ظاهری با نسل بعدی A8، انتظار می‌رود تا A6های آینده برخی از سامانه‌های امنیتی خودران‌ها و شبه خودران‌ها را قرض گرفته و خود را به عنوان برترین محصول تولیدی آئودی معرفی کنند.

اگر بدنه و پوسته خودرو را کنار بگذارید به طراحی MLB فولکس‌واگن خواهید رسید. این طراحی ترکیبی از CFRP (پلیمرهای اصلاح‌شده فیبر کربن)، آلومینیوم و فولاد تقویت شده است که باعث کاهش وزن در برابر نمونه‌های کنونی می‌شود. به علاوه خودرو می‌تواند یک سامانه الکتریکی توربو را از مدل SQ7 بپذیرد. احتمالا این خودرو کاندید پذیرش یک موتور دیزلی 2 لیتری چهارسیلندر نیز خواهد شد. البته احتمال می‌رود نسخه‌هایی از این خودرو با موتورهای 4 یا 6 سیلندر بنزینی به صورت پلاگین هیبرید یا الکتریونیک نیز ارائه شوند.

با معرفی آئودی A6 چهار در در سال آینده، این خودروسازی خانواده خودروهای خود 5 در آوانت و خودروی سرسخت آلرود را با استفاده از زیرساخت‌های مشابه کامل می‌کند. 
 
آئودی‌های جدید تغییر چهره می دهن
 
آئودی‌های جدید تغییر چهره می دهن
 
آئودی‌های جدید تغییر چهره می دهن 
 
عصر ايران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار