مصاحبه با دختر موتورسوار جنجالی
کد خبر: ۶۲۸۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 30    -    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
درپی انتشار فیلم و تصاویر موتورسواری دوبانوی دزفولی درمحل پارک جنگلی مسیر جاده سردشت و به دنبال آن واکنش های مردمی و دستگیری این دو فرد که منجر به جنجال آفرینی و شانتاژ خبری توسط برخی رسانه های فارسی زبان معاند خارج کشور شد که تا مدتها فضای مجازی را به تسخیر خود درآورده بود به منظور تنویر افکارعمومی، با هماهنگی مقام قضایی و انتظامی شهرستان، شبکه خبری دز (دز ان ان) امروز میزبان خانم (س)، راکب اصلی موتورسیکلت که به تازگی از زندان آزاد شده است، به درخواست خود وی بود.

 
دو خانم موتورسوار دزفولی

 

دراین گفتگو صحبت های زیادی مطرح شد که بخشی از این صحبت ها بعلت برخی ملاحظات بعنوان امانت نزد خبرنگاران این سایت خبری محفوظ است و بخش هایی از این مصاحبه که قابلیت انتشار عمومی داشت را می توانید در سطور ذیل مشاهده نمایید.

خانم (س) درابتدای صحبت هایش درخصوص انگیزه اصلی اش از ارتکاب این عمل خلاف عرف اظهار کرد: یازده سال پیش به دلیل اختلافات عمده ای که با همسرم داشتم به زندگی مشترکم با وی که اهل شیراز بود و بدون علاقه قلبی و صرفا با اصرار خانواده در سن کم به عقد وی درآمده بودم پایان دادم و از شیراز به شهر و زادگاه خودم دزفول بازگشتم.

وی افزود: متاسفانه پس از طلاق به دلیل مشکلات متعددی که داشتم به اشکال مختلف تمام پس انداز و مهریه ام را از دست دادم بگونه ای که تمام دارایی ام یک خانه محقر ۴۰ متری در یکی از مناطق مرکزی شهر است.
این بانوی موتور سوار دزفولی که ادعا می کند گواهینامه موتورسنگین از دبی دارد، ادامه داد: پیش از جدایی از همسرم زندگی خوب و سطح بالایی به لحاظ مالی داشتم ولی پس از طلاق از همسرم تمام مسئولیت زندگی و اداره امور دو فرزندم به دوش من افتاد که رفته رفته با بزرگ شدن آنها مخارج و هزینه هایم نیز افزایش یافت.
وی که بی پروا و بدون تعارف به بیان تک تک مشکلات خانوادگی اش می پردازد، تصریح کرد: درحال حاضر فرزند پسرم که ۲۱ سال سن دارد به دلیل مشکلات مالی از دانشگاهش در شیراز انصراف داد و به جای تحصیل در رشته برق صنعتی اکنون مشغول بکار در یک آرایشگاه است.

این بانو ادامه داد: دخترم نیز که در این فیلم ها و تصاویر در پشت سر من قرار دارد ۱۲ ساله است و به دلیل سن کمش هیچ نقشی در این ماجرا ندارد ضمن اینکه  دخترم سالهاست از بیماری کلیوی، تیروئید، چربی و افسردگی رنج می برد که مستندات و پرونده پزشکی وی موجود است.

وی عنوان کرد: با اینکه بسیاری از افراد فامیل و حتی پدرم در وضعیت مالی مناسبی قرار دارند اما هربار که نیازمند کمک آنها بودم از من دریغ کردند بگونه ای که با وجود مشهود بودن وضعیت بغرنج زندگی ام، هیچ‌گاه شاهد حمایت مالی یا معنوی فامیل و حتی خانواده ام بویژه پدرم نبودم.

خانم (س) که مادر خود را بعلت بیماری در سال ۱۳۹۱ از دست داده و پدرش همسر دومی برگزیده، ادامه داد: در گذشته بارها شاغل شدم اما هربار به دلایل متعدد از جمله محیط کاری ناسالم مجبور به ترک کار شدم و اکنون مدتهاست شغل و درآمدی ندارم.

 
از مردم دزفول حلالیت میطلبم

 

وی که معتقد است مشکلات درون خانوادگی زیادی دارد، گفت: فشار مشکلات متعدد و عدم کمک و توجه و همراهی فامیل و خانواده بشدت شرایط زندگی ام را آشفته کرده بود و به دنبال راهی برای تلافی و انتقام بودم.

این بانو تصریح کرد: بنابراین تصمیم گرفتم به منظور لجبازی دست به این کار بزنم و با وجود اینکه شیفته موتور سواری بودم اما به عمد و قصد منفی اقدام خود را در ملاعام و در یک شرایط نامناسب انجام دادم.

وی با بیان اینکه می دانم که در شرایط، زمان و مکان نامناسبی دست به این کار زده ام، ادامه داد: من صرفا برای لجبازی و انتقام دست به این کار زدم اما متاسفانه با این عملم افکار عمومی مردم شهرم را خدشه دار کردم و باعث وجود تشنج و مشکل برای دزفول شدم.

وی که بشدت ابراز پشیمانی و ناراحتی می کرد در ادامه با ابراز تاسف از جریحه دارکردن افکار عمومی و فضای فرهنگی شهرستان، عنوان کرد: خبر اقدام بنده در تمام رسانه ها از جمله رسانه های بیگانه منعکس شد که متاسفانه رسانه های خارجی و به ویژه شبکه های معاند نظام بگونه ای القا کردند که بنده صرفا برای موتورسواری دستگیر شده ام در حالی که اعتراف میکنم هدف اصلی دستگیری بنده زیرپاگذاشتن عرف جامعه و ناهنجاری بزرگی بود که با تفکر و روشی این اشتباه را مرتکب شدم.

خانم (س) که ادعا دارد ۱۵ سال است راننده موتور سنگین است و درزمینه پرورش اندام و موتورسواری بصورت حرفه ای فعالیت می کند، این عمل خلاف عرف خود را غیرحرفه ای می داند و گفت: از کاری که کرده ام بشدت پشیمانم و به ویژه صحنه ها و اقدامات نادرست آن تعداد اراذل و اوباشی که در این جریان و درجاده با موتور و خودروهای خود من را همراهی کردند و حرکات ناشایستی انجام دادند نیز مزید برعلت شد که صحنه های زشتی رقم بخورد و من اکنون شرمنده مردم هستم.

وی ادامه داد: از ابتدای انتشار اخبار تاکنون رسانه های بیگانه و ضد نظام چندین روز اقدام به پخش این اتفاق کردند و ازهربهانه ای برای یادآوری این ماجرا استفاده می کنند، متاسفانه اعتراف میکنم که با این عمل نادرستم بعنوان خوراک خبری و سرگرمی این شبکه هایی که هرروز به دنبال تخریب نظام و فرهنگ ایران هستند قرارگرفته ام و هرروز با پخش اخبار مربوط به بنده و بیان صحبت های نامربوط و کاملا کذب در صدد منحرف کردن افکار عمومی هستند و از همه مهمتر صرفا به مقوله موتور سواری می پردازند و به دروغ ادعا می کنند که تنها دلیل دستگیری بنده صرفا استفاده از موتور بوده است که در اینجا اعتراف می کنم که این چنین نیست.

این بانو با ابراز تاسف و ندامت از کار خود تاکید کرد: رسانه های معاند نظام و بیگانه قطعا دلسوز من نیستند که این فیلم و موضوع را در بوق و کرنا کردند آنها همیشه ثابت کرده اندکه صرفا بفکر منافع و نیات شوم خود در راستای تخریب وجهه فرهنگی و اجتماعی این مرز و بوم هستند که این امر بیش از هرچیزی مایه آزار من، دختر ۱۲ ساله ام  و خانواده ام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدامات خلاف عرفی که در حین موتورسواری ام خواسته و ناخواسته مرتکب شدم و بویژه اجازه دادن به افراد نامحرم برای همراهی بنده در حین موتورسواری، نیروهای انتظامی و قضایی بشدت تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته بودند که بنده پس از شنیدن این موارد بسیار شرمنده و ناراحت شدم و هرگز فکرش را نمی کردم با انجام این کار سوژه رسانه های ضد انقلاب شوم و از سویی بنده نیز قصدم موتور سواری نبود و انجام حرکات خلاف شئونات اسلامی برای لجبازی و دهن کجی به برخی اقوامم  بود که بشدت پشیمان هستم.

وی درادامه با حالتی ملتمسانه از شهروندان، رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی درخواست کرد که از بازنشر تصاویر و فیلم های این واقعه خودداری کنند و با پذیرش اشتباهش وی را برای ادامه یک زندگی بدور از تشنج و سالم یاری دهند، گفت: پس از این اتفاق دچار افسردگی شدید و مشکلات روحی شده ام و زندگی عادی خود و خانواده ام دستخوش مشکلات عدیده ای شده بگونه ای که اکنون نمی توانم به راحتی برای انجام امورات جاری زندگی از منزل بیرون بیایم و با استرس و ترس زندگی می کنم و حتی از قدم زدن در خیابان و خرید و به طور کلی بیرون رفتن خودم را محروم کرده ام چرا که شرمنده نگاه و صحبت های پیرامونم هستم.

این بانو‌در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه تصمیم گرفته ام موتور سواری را کاملا کنار بگذارم، گفت: البته متوجه شده ام که در دزفول نیز مکان های اختصاصی برای موتورسواری بانوان وجود دارد.

وی درادامه با بیان مشکلات متعدد زندگی اش و پیگیری های ناموفقی که تاکنون برای کسب منابع مالی و شغل مناسب داشته ، تاکید کرد: درحال حاضر مهمترین خواسته و نیاز من که یک زن تنها و دارای فرزند هستم یک شغل مناسب است که توقع دارم مسئولان شهرستان دراین زمینه به بنده توجه کنند و با دست و پا کردن یک شغل مناسب به بنده در جهت تامین معاش زندگی و مخارج فرزندانم که واقعا کمرشکن است مرا همراهی کنند چرا که واقعا از پس مخارج زندگی ام برنمی آیم.

این بانو در ادامه به همنوعان خود توصیه کرد برای لجبازی، انتقام و خودنمایی از انجام اقداماتی که به سلامت جامعه و فرهنگ و آبروی خانوادگی آنها ضربه می زند اکیدا خودداری کنند و بدون تفکر و ازروی عصبانیت مرتکب اعمالی نشوند که جبران آنها سخت و حتی در مواردی جبران ناپذیر باشد.

وی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی  حق داشتند که بخاطر صحنه ها و اقدامات خلاف عرفی که دراین حادثه اتفاق افتاد با بنده برخورد کنند و بنده ازاین تریبون از نیروی انتظامی، دستگاه قضا و از مردم شریف و‌متدین دزفول طلب حلالیت می کنم.

منبع: دزخبر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
کاملا مشخصه ساختگیه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
پدر و اقوام او را باید محاکمه کنند . در جامعه اسلامی چرا باید محیط کسب و کار و اشتغال برای خانمها نامناسب و ناامن باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار