اجتماع بازیکنان نفت مقابل باشگاه
کد خبر: ۶۲۸۴۹
تاریخ انتشار: 2017 January 30    -    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
تیم فوتبال نفت تهران که برخلاف دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتبال در نیم فصل دوم این مسابقات نتایج خوبی کسب نکرده و از چهار بازی تنها 2 امتیاز گرفته است، بار دیگر با معضل اعتصاب بازیکنان به دنبال مشکلات مالی مواجه شده و به همین دلیل شاگردان علی دایی روز گذشته تصمیم گرفتند در تمرین ریکاوری پس از دیدار با استقلال خوزستان شرکت نکنند پیش از این هم بازیکنان این تیم قرار بود تمرینات قبل از بازی با استقلال خوزستان را برگزار نکنند که این تصمیم با پادرمیانی علی دایی گرفته نشد.
 
طبق برنامه از پیش تعیین شده تمرین امروز نفت تعطیل است. برهمین اساس شنیده می شود چند بازیکن این تیم قصد دارند تا ساعاتی دیگر به محل باشگاه نفت بروند و برای حل مشکلات مالی و پیگیری مجدد تمرینات با مسئولان صحبت کنند.
 
مسئولان باشگاه نفت ادعا می کنند حدود 41 درصد مبلغ قراردادها را پرداخت کرده و از این لحاظ جزء سه تیم برتر لیگ شانزدهم محسوب می شود. از طرفی قرار است نفتی ها در روزهای آتی بخش دیگری از قراردادها را پرداخت کنند به همین دلایل مسئولان باشگاه نفت درصدد هستند با پیگیری دلایل تمرین نکردن بازیکنان از تکرار این موضوع جلوگیری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار