تصادف مرگبار در جاده مشهد+عکس
کد خبر: ۶۲۷۴۲
تاریخ انتشار: 2017 January 29    -    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
سرهنگ حسین رضایی افزود: اتوبوس از بیرجند به فردوس و سواری پراید در مسیر مشهد به بیرجند در حال حرکت بود، که این سانحه رخ داد.
 
 
 
وی علت تصادف را انحراف به چپ خودروی پراید هنگام سبقت غیرمجاز ذکر کرد و یادآور شد: تلفات ناشی از حوادث رانندگی در محور بیرجند به قاین که به جاده مرگ معروف شد، رو به افزایش است، عزم و اراده همه مسئولان را در رفع نقص این محور می طلبد .
 
هفته گذشته در اثر واژگونی 2دستگاه اتوبوس در محورهای استان 40نفر زخمی و یک تن کشته شدند.
 
جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی جمعه شب از رانندگانی که قصد عبور از جاده های استان دارند، خواسته بود با توجه به احتمال ریزش برف و باران و لغزندگی جاده ها با احتیاط کامل رانندگی کنند.
 
سرهنگ حسین نیکمرد اضافه کرد: به پیش بینی اداره کل هوا شناسی استان احتمال بارش باران و برف و آبرفتگی معابر در استان خصوصا در محورهای شمالی خراسان جنوبی وجود دارد .
قاین در 100کیلومتری شمال بیرجند قرار دارد.
 
این استان 17 هزار و 150 کیلومتر راه دارد که مجموع راه های استان شامل شریانی، اصلی و راه های فرعی و روستایی است .
 
خراسان جنوبی دارای 2 هزار و 29 کیلومتر راه اصلی است که در مسیر گذر به شریان های اقتصادی شرق کشور قرار دارد که از بنادر ایران به پایگاه های مرزی و اقتصادی آسیای میانه و افغانستان متصل می شود.خراسان جنوبی در مسیر تردد استان های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، خراسان رضوی، سمنان ، اصفهان ، هرمزگان و کشور افغانستان قرا دارد.

منبع: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار