تصمیم هولناک پس از گرفتن نمره صفر
کد خبر: ۶۲۷۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 29    -    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
اين دختر دانش‌آموز مقابل مدرسه‌اش رفت و با ريختن بنزين روي خودش دست به‌خودسوزي زد. اين حادثه چند روز پيش مقابل يكي از مدارس دخترانه در پايتخت رخ داد. اين دختر نوجوان كه در يكي از امتحان‌هايش نمره صفر گرفته بود با ريختن بنزين روي خودش، كبريت را كشيد و خودش را آتش زد.

شاهدان با ديدن اين صحنه هولناك با اورژانس تماس گرفتند و دختر نوجوان كه به‌شدت دچار سوختگي شده بود به بيمارستان منتقل شد اما پس از گذشت 4روز به‌دليل شدت سوختگي جانش را از دست داد. در چنين شرايطي گزارش مرگ او در اختيار قاضي محسن مديرروستا بازپرس جنايي تهران قرار گرفت و با دستور وي تحقيقات در اين خصوص صادر شد.

بررسي‌ها نشان مي‌داد دختر نوجوان از اينكه معلمش در امتحان نمره صفر به او داده عصباني شده و براي اعتراض دست به اين اقدام زده است. اين در حالي است كه پدر اين قرباني پس از مرگ دخترش به كلانتري رفته و از معلمي كه به او نمره صفر داده شكايت كرده است. تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
1
6
دیگه ندیده بودیم به خاطر نمره از معلم شکایت کنند.خود دانش اموز مقصر هست می خواست درسش را بهتر بخواند.نه معلم مقصر هست نه مدرسه.انوقت طرف رفته خودش را اتش زده و مرده انوقت پدر او طلبکار هم هست.کار به جائی رسیده که دیگران مسوول خودکشی یا بد درس خواندن دیگران هستند.ایا این اشخاص از لحاظ روانی سالم هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
1
سلام من مدرس دانشگاه هستم دانشجویان وقتی که نمره پایین می گیرند می گویند استاد به من نمره پایین داد و وقتی نمره خوبی می گیرند می گویند من نمره خوبی گرفتم! بعضی دانشجویان وقتی درسی را با نمره پایین می افتند پس از اینکه از پاس شدن درس مایوس شدند نمره نه می خواهند که مشروط نشوند و بعد از اینکه به آنها نه دادیم می گویند نه گرفته بودم فلانی ده نداد تا درسم پاس بشه نمی دانید چه اوضاعی داریم ما در امتحانات
فرامرز
|
United Kingdom
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
1
مقصر اصلی احتمالاً خود پدر و مادر هستند. این بچه در خانه مشکلات اساسی داشته که چنین رفتاری از خودش نشون داده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار