شادی جنجالی رامین رضائیان+عکس
کد خبر: ۶۲۷۲۹
تاریخ انتشار: 2017 January 29    -    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

 فوتبال عرصه ای برای رقابت است. البته اینجا نباید از روح ورزش و اینکه بخشی از آن جوانمردی است صحبتی به میان آورد چرا که برخی از اتفاقات اصلا اجازه رونمایی از اهداف اصلی را نمی دهد. نمونه اش حرکتی که رامین رضائیان روز گذشته پس از گلزنی مقابل صبا انجام داد(این عکسی است که عکاس ورزش سه ثبت کرده):

 

رضایان

او با این حرکت مثلا نشان می دهد سر دروازه بان صبا یعنی فروزان را بریده است. این نوع شادی پس از گل را هرگز در جایی مثل اروپا نمی بینید، این حرکت برابر است با سلام نظامی هیتلر. حتی می تواند تنبیه انضباطی هم داشته باشد. اما اینجا و در فوتبال ایران می توان به راحتی سر هر کسی را برید. حتی می توان آن را نشان داد. جسارت آنقدر زیاد شده که با یک پنالتی می توان آنچنان از خود بیخود شد که چنین شادی پس از گلی به معرض نمایش گذاشت. یک پنالتی ارزش سر بریدن دارد؟ مسی و رونالدو که سالیانه حداقل 45 گل می زنند با هر بار گلزنی چه زمانی از این دست شادی های مبتذل و غیر اخلاقی پس از گل نشان می دهند؟

البته باید در اینجا یادی هم از مهدی طارمی کنیم که ابداع گر این حرکت بود، بازیکنی که در لیگ قهرمانان آسیا این حرکت را انجام داد!

 
جام جم آنلاين
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار