سوزوکی گرند ویتارا یا سانگ یانگ کوراندو؟+عکس
کد خبر: ۶۲۷۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 30    -    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

دو خودرویی که در بازار کم تر از آنها می شنویم اما خودروهایی ارزشمند با توجه به قیمتشان هستند.در این کلاس می توان این دو خودرو را ارزان ترین ها دانست.سوزوکی از موتوری پر حجم تر و البته قوی برخودار بوده و در شتاب گیری نیز بهتر است.

سوزوکی گرند ویتارا بخریم یا سانگ یانگ کوراندو؟

موتور سوزوکی 2400سی سی حجم داشته و 160اسب بخار قدرت دارد این در حالیست که کوراندو با موتور 2000سی سی 149اسب بخار قدرت دارد. کوراندو مصرف سوخت کمتری داشته و امکانات بیشتری دارد چهره کوراندو به روزتر بوده و جذابیت بیشتری دارد به خصوص اینکه سوزوکی سالهاست که در بازار حضور دارد و تنها جلو پنجره و چراغ هایش تغییر کرده اند.هر دو خودرو انتخاب های خوبی هستند اما در بازار اقبال زیادی ندارند که البته در این میان کوراندو موفق تر عمل کرده است .

خدمات پس از فروش سوزوکی بسیار گسترده تر از کوراندو است هر دو خودرو کم استهلاک و اقتصادی هستند اما کوراندو را می توان خودرویی زیبا با امکانات فراوان و البته بازاری بهتر دانست و سوزوکی را پر قدرت و با خدمات بیشتر تلقی کرد.
 
تيتر20
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
4
بابا چرا آدم رو سر دوراهی قرار می دید . من تا حالا سوزوکی ویتارا رو نگاه می کردم از امروز این کوراندو هم بهش اضافه شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
1
قطعا برند سوزوکی بهتر از چینی ها است
پاسخ ها
پدرام
| |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
دوست عزیز لطفا اطلاعات خود را بروز کنید. کوراندو محصول شرکت سانگ یانگ کره جنوبی هست که قدمت بیشتری از هیوندا و کیا داره. موسو محصول قدیمی این شرکت و تیو.لی جدیدترین محصول این شرکت هستش که تو ایران هم با استقبال خوبی مواجه شده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار