زنان در نقاشی های ناب رنگ روغن پینو دائنی
کد خبر: ۶۲۶۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 28    -    ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
پینو دائنی، نقاشی را در مؤسسه باری (Bari) ایتالیا آموخت و بعدها به آکادمی بررا (Brera) در میلان رفت. پینو مهارت هایش را در نقاشی پیکر زنان و دختران و هیبت انسان ها تکمیل کرد. مطالعات و یادگیری های ا
 
 
زنان در نقاشی های ناب رنگ روغن پینو دائنی    اختصاصی «تابناک باتو»؛ پینو دائنی (Pino Daeni) نقاش و هنرمند ایتالیایی در سال 1939 میلادی دیده به جهان گشود و در سال 2010 از دنیای هنر و دنیای زمینی جدا شد و دیده از جهان بست.

بوم های نقاشی و هنر پینو دائنی حس ملایمت، نوستالژی (خاطره)، عشق و خانواده را ارائه می دهند. نقاشی های این هنرمند اغلب مناظری پویا از سواحل آفتابی مدیترانه بودند، دقیقاً همان سرزمینی که وی متولد شده بود. استعداد استثنایی پینو برای شکار حرکات و حالات سوژه هایش قابل توجه است، استعدادی که آثار هنری وی را جهانی کرد و درآمدهای زیادی را در به تصویر کشیدن پرتره های خصوصی برای وی به ارمغان آورد.

پینو دائنی، نقاشی را در مؤسسه باری (Bari) ایتالیا آموخت و بعدها به آکادمی بررا (Brera) در میلان رفت. پینو مهارت هایش را در نقاشی پیکر زنان و دختران و هیبت انسان ها تکمیل کرد. مطالعات و یادگیری های این هنرمند ایتالیایی به شدت تحت تاثیر مکتب پیش رافائلی و ماچیایولی قرار دارد.

پینو دائنی پس از معرفی خود به عنوان یک هنرمند موفق در سرزمین مادری، به آمریکا مهاجرت کرد تا به آزادی هنری و فرصت های بیشتری دست یابد.
 


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
7
سپاس
Fatemeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
0
چطوری میتونم عک ها رو بدون لینک داشته باشم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار