آخرين آمار فروش فيلم ها در سينما
کد خبر: ۶۲۴۵۴
تاریخ انتشار: 2017 January 26    -    ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
از امروز اکران فیلم سینمایی «بچه های جسور» در گروه آزاد آغاز خواهد شد. به گفته پخش کننده این فیلم، نمایش ساخته حجت ا… سیفی از چندی پیش در شهرستان ها آغاز شده ولی هنوز از فروش دقیق آن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.
 
 «بچه هاي جسور» از امروز وارد چرخه اکران مي شودعبور «سلام بمبئی» از مرز ۱۲ میلیارد

براساس اعلام اولیه شورای صنفی نمایش در جلسه روز دوشنبه اعلام شد فیلم سینمایی «افسونگر» هم از امروز در گروه ماندانا روی پرده خواهد رفت. خبری که پس از گذشت چند ساعت تکذیب و اعلام زمان دقیق اکران فیلم حسین تبریزی به جلسه هفته آینده این شورا موکول شد. هر چند شنیده های خبرنگار ما حکایت از این دارد که «افسونگر» از ۲۳ بهمن و همراه با فیلم «خوب، بد، جلف» پیمان قاسم خانی به نمایش عمومی درخواهد آمد.

در میان فیلم های جدول «سلام بمبئی» همچنان در صدر فیلم های پرفروش قرار دارد. این فیلم که چند هفته ای است که با افت فروش نسبی مواجه شده، در هفته ای که گذشت ۳۵۸ میلیون تومان دیگر به فروش خود اضافه کرد و در مجموع تهران و شهرستان ها ۱۲ میلیاردی شد.

ساخته قربان محمدپور در حال حاضر در تهران ۳۲ سینما دارد و بنا به اعلام پخش کننده اش، فروش آن به تازگی از مرز شش میلیارد تومان عبور کرده است.

«سلام بمبئی» در شهرستان ها هم نسبت به هفته گذشته پنج سالن کمتر دارد و فروش کل آن نیز در حدود فروش تهران است.

«چهار اصفهانی در بغداد» این هفته مقداری افزایش فروش داشت. این فیلم با ۲۱ سینما در تهران در مجموع ۶۴۱ میلیون تومان فروخته و در شهرستان ها نیز با ۳۱ سینما فروش کل خود را به ۱۸۶ میلیون تومان رسانده است.

فروش کل فیلم محمدرضا ممتاز به ۸۲۷ میلیون تومان رسیده و می تواند امیدوار نیز باشد که تا هفته آینده وارد باشگاه میلیاردی ها شود.

«خانه ای در خیابان چهل و یکم» با افزایش فروش چشمگیری که داشت با ۱۶۸ میلیون تومان فروش در عرض یک هفته در رده سومین فیلم پرفروش هفته قرار دارد.

فیلم حمیدرضا قربانی در حال حاضر در تهران ۲۱ سینما دارد و ۲۶۶ میلیون تومان نیز فروش داشته است.

اکران شهرستان این فیلم با اضافه شدن ۹ سالن دیگر به تعداد سینماهای آن حالا دیگر شکل رسمی تری به خود گرفته است. مجموع فروش شهرستان «خانه ای…»تاکنون ۳۴ میلیون تومان است.

«جنجال در عروسی» با نزدیک شدن به روزهای پایانی اکرانش مقداری افت فروش پیدا کرده است. این فیلم در تهران همچنان ۱۰ سینما دارد و فروش آن نیز به ۷۸۰ میلیون تومان رسیده.

فیلم رضا خطیبی برخلاف تهران در شهرستان ها سالن هایش افزایش پیدا کرده و حالا با ۲۹ سینما در مجموع ۳۷۰ میلیون تومان نیز فروخته است.

«وارونگی» در تهران شش سینما دارد و فروش خود را پس از ۳۴ روز نمایش به ۵۲۱ میلیون تومان رسانده است.

ساخته بهنام بهزادی با حفظ تمام سینماهای شهرستان هایش و با ۱۶ سالن ۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فروش کل تهران و شهرستان های این فیلم ۵۹۱ میلیون تومان است.

«شاباش» با تفاوت فروش بسیار جزئی نسبت به «وارونگی» در رتبه پنجم فیلم های پرفروش هفته قرار دارد.

این فیلم شش سینما به تعداد سالن های تهرانش اضافه شده و هم اکنون ۲۰ سینما دارد.

فروش کل تهران فیلم حامد کلاهداری ۱۴۸ میلیون تومان است. «شاباش» به جز تهران از هفته گذشته در هشت سینمای شهرستان ها نیز به نمایش درآمده و ۱۴ میلیون تومان نیز فروش داشته است.

فیلم «ماحی» در نوبت اکران گروه «آفریقا» قرار دارد که هم اکنون در اختیار «شاباش» است. این فیلم نیز به احتمال فراوان اوایل اسفند به نمایش عمومی درخواهد آمد.

«مشکل گیتی» در تهران با هفت سینما به اکران خود ادامه می دهد و ۸۲۲ میلیون تومان نیز فروخته است.

ساخته بهرام کاظمی در شهرستان ها نیز با ۱۳ سالن فروش کل خود را به ۱۲۰ میلیون تومان رسانده است.

این فیلم نیز مانند «چهار اصفهانی در بغداد» می تواند امیدوار باشد که تا هفته آینده فروش کل خود را به مرز یک میلیارد تومان برساند.

«ما همه گناهکاریم» با چهار سینمای تهرانش ۱۷۵ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم حسن ناظر سالن های شهرستان هایش را حفظ کرده و ۴۲ میلیون تومان نیز از طریق این سینماها به فروش کل خود اضافه کرده است.

«خوب، بد، جلف» در نوبت اکران آینده این گروه (زندگی) قرار دارد که بعد از پایان جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی آید.

«گیتا» با هفت سینما در تهران پس از ۳۴ روز نمایش ۴۲۳ میلیون تومان فروخته است.

این فیلم نسبت به هفته گذشته در شهرستان ها دو سینما کمتر دارد و با هشت سالن فروش خود را به ۴۵ میلیون تومان رسانده.

بنا به اعلام شورای صنفی نمایش انیمیشن سینمایی «مبارک» ساخته محمدرضا نجفی امامی که در نوبت اکران گروه آزادی قرار دارد، با پایان جشنواره فجر پس از «گیتا» روی پرده خواهد رفت.

«لاک قرمز» این روزها در تهران تنها در سینماهای آزادی، جام جم، ملت، چهارسو و کوروش در حال نمایش است و بزودی اکرانش به پایان می رسد.

مجموع فروش تهران این فیلم پس از ۵۴ روز نمایش به ۴۹۹ میلیون تومان رسیده است.

ساخته جمال سیدحاتمی در شهرهای مختلف نیز ۱۶ سالن دارد و ۶۷۱ میلیون تومان نیز از طریق این سینماها به فروش خود اضافه کرده است.

فروش کل تهران و شهرستان های این فیلم به یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است.

«نفس» همچنان پردیس کورش و سالن فرهنگ را در تهران در اختیار دارد و به طور همزمان در هفت سینمای شهرهای مختلف در حال نمایش است.

مجموع فروش ساخته نرگس آبیار پس از ۷۳ روز نمایش یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان است. 
باني فيلم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار