طرز تهیه سانگریا محبوبترین نوشیدنی دنیا
کد خبر: ۶۲۴۱۱
تاریخ انتشار: 2017 January 26    -    ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
در مطلب زیر برای شما طرز تهیه محبوب ترین نوشیدنی دنیا را آماده کرده ایم. نوشیدنی که بعد از موحیتو معروفترین نوشیدنی اسپانیا به حساب می آد. این نوشیدنی خوشمزه، خوش ظاهر و البته مهمان پسند سانگریا ”Sangria”نام داره که البته متناسب شده با فرهنک ایرانی.
طرز تهیه سانگریا محبوبترین نوشیدنی دنیا
 
طرز تهیه سانگریا محبوبترین نوشیدنی دنیادر مطلب زیر برای شما طرز تهیه محبوب ترین نوشیدنی دنیا را آماده کرده ایم. نوشیدنی که بعد از موحیتو معروفترین نوشیدنی اسپانیا به حساب می آد. این نوشیدنی خوشمزه، خوش ظاهر و البته مهمان پسند سانگریا ”Sangria”نام داره که البته متناسب شده با فرهنک ایرانی.

مواد لازم برای ۸ لیوان:

آب جوش : ۲ فنجان
تی بگ (چای کیسه ای ) ساده : ۲ عدد
چوب دارچین : ۲ عدد
آب انار : ۳ فنجان
آب پرتقال تازه با پالپ : ۱ فنجان
پرتقال : ۱ عدد
لیمو ترش: ۱ عدد
لایم (لیموترش زرد درشت!) : ۱ عدد
سیب قرمز : ۱ عدد
آب یا آب گازدار : ۳ فنجان
شکر: نصف فنجان
 
طرز تهیه:

توی پارچ بزرگ ، چای کیسه ای و دارچین رو داخل آب جوش بندازید و بذارید ۵ دقیقه بمونه بعدش کیسه رو خارج کنید.(میتونید به جای تی بگ از چای خشک موردنظر خودتون دم کنید و دوفنجان چای دبش بریزید و ازش استفاده کنید)
بعدش شکر بهش اضافه کنید. پرتقال و لیمو  رو حلقه های خوشگل نازک برش بزنید. سیب رو هم برشهای خوشگل میزنیم و خرد میکنیم. حالا آب پرتقال و آب انار و برشهای میوه به جز چندتا واسه تزیین رو میریزیم داخل پارچه ای که چای و مخلفاتش توشه و با در بسته میفرستیمش داخل یخچال .
باید حداقل دو ساعت تو یخچال بمونه ، موقع سرو آب رو بهش اضافه میکنیم ، خیلی خوش رنگ و بو میشه. لبه لیوان رو با اسلایس سیب و پرتقال و .. گارنیش میکنیم.
 
مجله آشپزی مثبت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار