مرگ یک دانش‌آموز براثر سقوط از ارتفاع
کد خبر: ۶۲۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 25    -    ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل از فوت یک دانش آموز براثر سقوط از ارتفاع خبرداد گفت : این اتفاق در پارک پردیس سرخرود مازندران رخ داد.
 
عباس مرزبند افزود : دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید پوریان کلاکسر آمل در قالب اردوی تفریحی به این پارک رفتند که هنگام خوردن صبحانه این اتفاق رخ داد.

وی ادامه داد : این دانش آموز از یکی از مجسمه های پارک بالا رفت که بعد از لحظاتی از مجسمه به پایین افتاد و پس از آن نیز مجسمه بر روی وی افتاد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل در خصوص اینکه آیا این اردوی دانش آموزی با مجوز این اداره بود ، گفت : مسئولان این مدرسه پس از اخذ مجوز مبادرت به برگزاری این اردو کردند و این اردو به صورت قانونی برگزار شد.

شهرستان آمل 62 هزار دانش آموز دارد که در 420 مدرسه تحصیل می کنند.

بیش از 32 هزار دانش آموز این شهرستان در مقطع ابتدایی هستند.

سخنگوی اورژانس مازندران نیز در این خصوص گفت که ساعت 10 و 43 دقیقه صبح امروز در تماس با پایگاه اورژانس سرخرود وقوع این حادثه گزارش داده شد.

ذکریا اشکپور ادامه داد : ماموران این پایگاه پس از حضور در محل اقدامات لازم برای احیای این دانش آموز به نام احسان اسماعیلی را انجام دادند.

وی افزود : متاسفانه به دلیل شدت ضربه وارده این دانش آموز در دم فوت کرد ولی با این وجود ماموران اورژانس وی را به بیمارستان امام خمینی فریدونکنار منتقل کردند.

منبع: اقتصادآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
3
باز هم پایانی تلخ بر اثر سهل انگاری شهرداری و سازمان پارک ها و فضای سبز. حتی جرات نمی‌کنیم بچه هامون رو هم پارک ببریم. یکی به دلیل برق گرفتگی یکی استخر آب یکی مجسمه. به کجا داریم می ریم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار