تاکید زنده بودن خانواده آتش نشانان
کد خبر: ۶۱۹۸۹
تاریخ انتشار: 2017 January 22    -    ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران با اشاره به اینکه دستگا‌ه‌های بیورادار و زنده‌یاب هیچ پیامی دریافت نکرده‌ است گفت: 4 خانواده اصرار داشتند که در محل‌های خاص این دستگا‌ه‌ها نصب و مجدد شرایط بررسی شود.

مرتضی مرادی‌پور در ارتباط با دستگاه‌های زنده‌یاب اظهار داشت: شب گذشته 4 خانواده از محبوس شدگان زیر ‌آوار تاکید داشتند که عزیزانشان زنده‌‌اند و ما علی‌رغم اقدامات قبلی به احترام آنها مجدد دستگاه‌های بیورادار را به کار گرفتیم ولی هیچ پیامی از این دستگاه‌ها دریافت نشد.

وی با اشاره به اینکه احتمال زنده ماندن محبوس شدگان زیر آوار به دلیل حجم آوار و شدت گرما و حرارت بسیار اندک است گفت: عملیات آواربرداری و نجات میان چند دستگاه به صورت پیوسته انجام می‌گیرد و پس از کندن نیروهای آتش‌نشان تیم‌های آنست هلال‌احمر به لایه‌ها نزدیک شده و سگ‌ها همراه با مربی به جستجو می‌پردازند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران خاطرنشان کرد: دو دستگاه زنده‌یاب صوتی بوده که چندان نمی‌توان به پالس‌های دریافت شده اطمینان کرد چرا که در محل حادثه صدا زیاد بوده و پیام دستگاه‌های بیورادار و یا مغناطیسی که پیشرفته بوده حائز اهمیت است.

منبع: پارس نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار