دعا برای آتش‌نشانان شهید در مساجد تهران
کد خبر: ۶۱۹۲۶
تاریخ انتشار: 2017 January 21    -    ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
در پی حادثه تلخ آتش‌سوزی مرکز خرید پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار کشور، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری با صدور پیام تسلیتی، از عموم مردم برای حضور در مراسم‌های بزرگداشت و دعا و نیایش برای درگذشتگان این حادثه در مساجد تهران دعوت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری با اظهار تاسف از این حادثه در پیامی گفت:  


 بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، موجب ازدست رفتن و جراحت و صدمه دیدن گروهی از هموطنان عزیزمان شد .

آنچه از میان آوار اندوه وغم این روزها جلوه‌نمایی می‌کند، ایثارگری گروهی از آتش نشانان شهیدی است که با روحیه جهادی و بسیجی، موجب نجات جان بسیاری از هموطنان‌شان شدند و خطر را به جان خریدند، هم‌دلی ملی و هم‌نوایی عمومی مردم مهربان و عزیز ایران که برگرفته از آموزه‌های دینی است نیز صحنه‌هایی ناب را آفریده است .

تلاش جهادگران امداد ونجات را که با تمام توان، برای کاستن آلام خانواده‌های چشم‌انتظار شبانه‌روز در صحنه هستند را می‌ستاییم وبه همت بلندشان درود می‌فرستیم.

اینجانب به نمایندگی از ائمه جماعات مساجد شهر و استان تهران، این واقعه تاثربرانگیز را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز ایران اسلامی، و به‌ویژه خانواده‌های داغدار و چشم انتظار تسلیت می‌گویم.

از ائمه‌ معزز جماعات مساجد استان تهران درخواست می‌کنم، فردا یکشنبه (سوم بهمن ماه)، بعد از نماز مغرب و عشا، در کلیه مساجد استان، با برپایی مجلس باشکوه بزرگداشت قهرمانان جان‌فشان آتش‌نشان، و قرائت قرآن و ذکر توسل، از مقام ایثار و جهاد آن دلاوران مهاجر تجلیل کرده و یادشان را گرامی بدارند.

برای آن عزیزان سفر کرده غفران و عُلو درجات و برای خانواده‌های صبورشان صبر و اجر و جبران الهی را تمنا می‌کنم«. 
ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار