ترسناک ترین صفحات ویکی پدیا
کد خبر: ۶۱۸۷۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 21    -    ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
ویکیپدیا یکی از معروف ترین سایت ها در جهان است که محتوای زیادی از انواع مطالب مختلف را دربردارد. با وجود این، در ویکیپدیا گوشه های تاریک، حوادث و حقایق عجیب و غریب و ترسناکی وجود دارد. در این گزارش چند نمونه از آنها را خواهید خواند.
عجیب ترین و ترسناک ترین صفحات ویکی پدیا  اختصاصی «تابناک باتو»؛ ویکیپدیا یکی از معروف ترین سایت ها در جهان است که محتوای زیادی از انواع مطالب مختلف را دربردارد. با وجود این، در ویکیپدیا گوشه های تاریک، حوادث و حقایق عجیب و غریب و ترسناکی وجود دارد. در این گزارش چند نمونه از آنها را خواهید خواند.

پسری در جعبه


 
 
«پسری در جعبه» به موردی گفته می شود که در آن پسری پس از تجاوز کشته شده و جسدش را درون جعبه ای قرار داده اند. این اتفاق در سال ۱۹۵۷ در فیلادلفیا، پنسیلوانیا اتفاق افتاد. پسرک شش سال داشت. هویت او و قاتلش هرگز شناسایی نشد.

دی. بی. کوپر
 
 

این اسم متعلق به مردی است که مرموزترین هواپیماربایی تاریخ را انجام داد و هیچ وقت دستگیر نشد. او هواپیما را ربود و برای مدتی هدایت آن را به دست گرفت، پس از آن خود را با چتر نجات پایین انداخت و هیچ کسی نمی داند که او کجاست و هیچ گاه هویت او شناسایی نشد.

حادثه ها در تفریحگاه دیزنی لند


 
 
به کسانی که قصد دارند با خیال راحت به پارک تفریحی دیزنی لند بروند، توصیه می شود صفحه ی Incidents at Disneyland Resort در ویکیپدیا را مطالعه نفرمایند. در این صفحه درباره شکایت های قضایی از دیزنی لند در رابطه با مرگ ده ها کودک به تفصیل توضیحاتی ارائه شده است.

آتش در تئاتر ایروکويز
 
 

این یکی از فجیع ترین آتش سوزی های تاریخ بود که در سال ۱۹۰۳ میلادی در شیکاگو اتفاق افتاد و ۶۰۰ تن در آن کشته شدند. نکته عجیب اینکه یک روز پیش از وقوع آتش رئيس آتشنشانان برای دیدن ساختمان آمده بود، او به همه گفت که این ساختمان کامل خواهد سوخت، زیرا به هیچ یک از تجهیزات اطفاء مجهز نیست.

توهم کوتارد
 
 

توهم کوتارد (سندرم خود مرده پنداری) و یا سندرم جسد متحرک، بر یک نوع بیماری روانی دلالت می کند که در این حالت فرد می پندارد که مرده است، در برخی موارد نادر نیز به فرد مبتلا احساس جاودانگی و نامیرایی دست می دهد.

آسایشگاه ویورلی هیلز
 
 

ویورلی هیلز یکی از ترسناک ترین مکان ها در ایالات متحده آمریکاست. در این بیمارستان سابق بیماران سل، بیش از ۶۰ هزار تن بر اثر اتفاقات مختلف از جمله شکنجه جان خود را از دست داده اند.

مرگ الیسا لم
 
 

جسد الیسا لم در منبع آب هتل سیسیل در لس آنجلس در سال ۲۰۱۳ پیدا شد. تنها سرنخ پیدا کردن جسد او شکایت مهمانان هتل از رنگ و مزه ی آب بود. سبب تغییر کیفیت آب، جسد الیسا لم بود که پیش از آن به شکل عجیبی مفقود شده بود.

محاکمه مک کارتین
 
 

بی گمان محاکمه خانواده مک کارتین یکی از ترسناک ترین اتفاقات ایالت کالیفرنیا در دهه هشتم قرن پیش بود، براساس آن خانواده مک کارتین متهم به آزار جنسی کودکان و قتل آنها بودند. گفته می شود که این خانواده کودکان را شکنجه می کردند و با آنها رفتارهای شیطانی داشتند.

تولدعجیب، Coffin Births
 
 

اصطلاح پزشکی Coffin Births عبارت از فرآیند خروج جنین مرده از داخل جسد مادر مرده ی خود، بر اثر فشار متزاید گازهای شکم است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
3
20
سلام من تو ویکی پدیا سرچ کردم خیلی از عنوان نبودند
مثل دیزلی لند ، بوریلی هیلز و...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
بیکاری؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
4
7
من سرچ کردم همش بود ، حتما دقیق سرچ نکردی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
1
6
باید انگلیسی اش را سرچ کنید،
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
5
حتماً فارسي سرچ كرده بابا
آرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
6
من سرچ نکردم ولی بعدن دقیق سرچ میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
من هیچ وقت سرچ نمی کنم... میترسم آخه :(
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار