نقاشی هایی که از قاب بیرون می آیند!
کد خبر: ۶۱۷۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 20    -    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
به نقاشی های این هنرمند چیره دست نگاه کنید، آنچنان رئال و نزدیک به واقعیت هستند که گاهی انسان را به اشتباه می اندازند و این طور تصور می شود که این نقاشی ها، عکس هایی هستند که از لنز دوربین عکاسی بیرون آمده اند.
نقاشی هایی که از قاب بیرون می آیند!   اختصاصی «تابناک باتو»؛ خانم جنیفر دی بوئر (Jenifer De Boer) یک هنرمند و طراح گرافیست است. نقاشی های زیبای این هنرمند با مداد رنگی، اغلب از هیبت و چهره زنان است و البته این نقاشی ها بسیار رئال و نزدیک به واقعیت هستند. این پرتره ها از زنان و دختران بسیار به مد روز است که گویی مدل ها در حال بیرون آمدن از بوم نقاشی هستند!

به نقاشی های این هنرمند چیره دست نگاه کنید، آنچنان رئال و نزدیک به واقعیت هستند که گاهی انسان را به اشتباه می اندازند و این طور تصور می شود که این نقاشی ها، عکس هایی هستند که از لنز دوربین عکاسی بیرون آمده اند. البته این هنرمند، امکان خرید آنلاین این نقاشی ها را برای علاقه مندان به آثار خودش فراهم آورده است.

جزئیاتی که در نقاشی های مداد رنگی خانم دی بوئر در نظر گرفته شده است، مخاطب را به سادگی جذب خود می کند و مخاطب می تواند، رنگین کمانی از رنگ ها را در تک تک نقاشی های پرتره این هنرمند ببیند.
 
در اینجا شماری از بهترین آثار این هنرمند خوش ذوق و خبره را گرد آوردیم.
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
5
3
خيلى مزخرف بود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
ممکنه درک هنری شما مزخرف باشد.
همچنین از نظر ادبیات کلامی همین طور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
2
خیلی هم عالی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار