اوپل رقیب پژو 2008 را روانه بازار کرد +عكس
کد خبر: ۶۱۶۷۱
تاریخ انتشار: 2017 January 21    -    ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
وکسهال، همزاد همیشگی و قدیمی اوپل، از مدل جدید کراسلند X خود رونمایی کرده است. این خودرو یک کراس‌اوور کوچک و جمع و جور است که قرار است جایگزین شایسته‌ای برای مدل مریوا این برند باشد.

 شاید ظاهر این خودرو در نگاه اول کمی گیج کننده به نظر برسد، اما اوپل می‌گوید با وجود شباهت‌های ابعادی کراسلند و موکا مدل جدید قابلیت‌های جدیدی دارد و می تواند در برابر خودروهایی مانند پژو 2008 و رنو کپچر قد علم کند.

این در حالی است که موکا X با قابلیت محرک تمام چرخ با مدل‌هایی مانند نیسان جوک و اشکودا یتی رقابت می‌کند.

کراسلند X با قابلیت محرک چرخ‌های جلو حدود 70 میلی‌متر کوتاهتر از موکا X است. به نظر می‌رسد شباهت‌های این دو خودرو به دلیل سیاست‌های شرکت سازنده است.

 اوپل رقیب پژو 2008 و رنو کپچر را روانه بازار کرد

کراسلند جدید X در زیرساخت و پلت‌فرم با پژو 2008 و سیتروئن C3 پیکاسو اشتراکات زیادی دارد. پیشنهاداتی نیز در خصوص اشتراک موتور این خودروها مطرح شده است. اما وکسهال در این زمینه بسیار متفاوت است.

در مقابل ادعا می‌شود که کابین در این زمینه فضای پیشرو و جدیدی را ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های کابین میتوان به محفظه بار عقب 410 لیتری و صندلی‌های کشویی و تاشو ردیف عقب اشاره کرد. در صورت تاشدن صندلی ها این فضا افزایش خواهد یافت. سامانه اطلاعات و سرگرمی موجود با اندروید اتو و کارپلی اپل همخوانی دارد.

کراسلند X همچنین به طیف وسیعی از سامانه‌های کمک راننده مجهز است که شامل دوربین‌های 180 درجه پانارومیک دید عقب، سامانه پارک پیشرفته، هشداردهنده در برخورد از جلو می‌شود. این خودرو همچنین از سامانه های شناسایی عابران، ترمزهای اضطراری خودکار، هشداردهنده‌های خروج از خط، شناسایی علائم سرعت و علامت دهنده‌های شناسایی نقاط کور در اطراف بهره می‌برد.

اوپل، کراسلند X را در نمایشگاه ژنو در ماه مارس رونمایی خواهد کرد درحالی‌که مدل بزرگ‌تر گرندلند X نیز به‌عنوان جایگزین زافیرا در نمایشگاه فرانکفورت در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

خودروكار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار