در روز عشاق از مجرد بودن خود لذت ببرید
کد خبر: ۶۱۵۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 18    -    ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
خوبی مجرد بودن در این روز این است که می توانید هر کاری دوست دارید انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد با کس دیگری هماهنگ کنید و به او اطلاع دهید. این اتفاق باعث می شود شما بتوانید روز فوق العاده ای داشته باشید، بدون اینکه نگران باشید کس دیگری به شما احتیاج دارد و...
 
 
  در روز عشاق از مجرد بودن خود لذت ببریدبه گزارش «تابناک باتو»؛ روز عشاق می تواند برای شما یک روز خاطره انگیز باشد به جای اینکه فکر کنید نمی خواهید تا آخر عمر تنها بمانید و در تنهایی بمیرید. بر خلاف همسایه فضولتان، عمه مجرد و خل و چل و یا هزاران متن غمگینی که در هر گوشه می بینیم، مجرد بودن حتی در روز عشاق می تواند یک لطف الهی باشد که در حق شما شده است. روز عشاق می تواند یکی از بهترین روزهای زندگی شما باشد به شرطی که با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور با تنها بودن خوشحال باشید.
 
 روز ولنتاین را درست و واقعی بررسی کنید
 
چه متاهل باشید و چه مجرد، هیچ چیز سخت تر از بودن در یک رابطه بد نیست. مطمئن عاشق بودن باعث ضربه خوردن شما خواهد شد اما بعضی از این ضربات عبور از خط قرمز است که باعث می شود عشق به خود را از دست بدهید و اثرات این آسیب و عدم حس خوشبختی تا مدتها همراه شما باشد. البته درست است که عشق همیشه کارساز است و حتی آنها که قبلا ضربه خوردند هم دوباره به آن دچار می شوند. فرقی نمی کند شما مجرد هستید و یا آماده پذیرش عشق، نکته ای که باید همیشه و نه حتی در روز ولنتاین به خاطر داشته باشید این است که ازدواج تنها کلید خوشبختی نیست. بسیاری از زوج هایی که شاد نیستند به مفهوم واقعی این جمله پی نبرده اند. تقریبا نیمی از ازدواج ها به طلاق منجر می شود بنابرایت قطعا شاد نبوده اند، بلکه برای ازدواج دلیلی مالی یا دینی داشته اند یا به خاطر کودکانشان در کنار یکدیگر مانده اند. وقتی مجردها این نکته را درک کنند بهتر می توانند تنها بودن را در روز عشاق بپذیرند.

لباستان را عوض کنید


زندگی باید سراسر شادی و نشاط باشد، نه اینکه در خانه بنشینید و غصه بخورید. بنابراین به مجردها توصیه می کنیم این روز را نه با نام "روز عشاق" بلکه با نام " من زندگی ام را دوست دارم" جشن بگیرند. بهترین راه این است که لباس بپوشید و کاری را انجام دهید که به شما حس خاص بودن بدهد و اعتماد به نفستان را بالا ببرد. حتی می توانید در خانه هم کاری که دوست دارید را انجام دهید. مهم این است که در این روز شاد باشید.

بازی کنید


حتی شادترین مجردها هم نمی توانند به این نکته توجه نکنند که دنیا پر از زوج هاست، خب که چه؟ چه روز عشاق باشد یا هر روز دیگری، بیرون بزنید و کاری را انجام دهید که به شما حس شادی و خوشحالی بدهد. کنسرت دوست دارید؟ بلیت بگیرید و از اجرای خواننده دلخواه خود لذت ببرید. به یک کارگاه نقاشی بروید و کمی هنر خود را به نمایش بگذارید. علایق خود را بشناسید و بگذارید شما را به دنیای واقعی بکشانند. آنگاه است که می بینید دنیا پر از انسان هایی است که ارزش آشنایی و صحبت کردن را دارند. اگر میخواهید دوست جدید پیدا کنید هم خوب است. می توانید از این نکته ها برای شروع صحبت در قرار اول استفاده کنید.

با دوستانتان بازی کنید


بر اساس آمارها تعداد افراد مجرد از متاهل بیشتر است. بنابراین در این روز بسیاری افراد هستند که می توانند با شما همراه باشند. می توانید راه های جالبی برای در کنار هم بودن پیدا کنید. فیلم های کمدی ببینید و شنگول باشید. برقصید و یا با هم به رستوران بروید. یا بیرون بروید و از ورزش های زمستانی لذت ببرید، اسکی، اسکیت روی یخ و امثالهم. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در بیرون از منزل انجام دهید. کمی خلاق باشید و از روز خود لذت ببرید.

اگر بچه دارید هم می توانید شاد باشید


اگر شما تک والد هستید به این معنی نیست که باید در خانه بنشینید و این روز را نادیده بگیرید. با دیگر پدران یا مادران همکلاسی های فرزندتان بیرون بروید (بسیاری مانند شما تنها هستند.) و روز عشاق را به روز تک والد ها بدل کنید. همه را به دور هم بودن و بازی کردن دعوت کنید. حتی می توانید به موزه یا پارک بروید.

ماساژ هم ایده خوبی است


خوبی مجرد بودن در این روز این است که می توانید هر کاری دوست دارید انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد با کس دیگری هماهنگ کنید و به او اطلاع دهید. این اتفاق باعث می شود شما بتوانید روز فوق العاده ای داشته باشید، بدون اینکه نگران باشید کس دیگری به شما احتیاج دارد و موقعیت فوق العاده ای است که روی خود تمرکز کنید. این روز بهترین روز برای جشن گرفتن بودنتان است. بخاطر بودن و حضور خود جشن بگیرید. خودتان را دوست بدارید، برای خود هدیه بخرید، مثلا به ماساژ بروید، برای درست کردن ناخن هایتان به آرایشگاه بروید و هر هدیه دیگری که باعث توجه بیشتر به خودتان می شود.

تلفن را خاموش کنید و از دسترس دور باشید


این به معنی مخفی شدن نیست، به معنی بازگشتن به درونتان است. چه چیزی بهتر از خواندن کتابی است که مدتهاست نیمه کاره مانده است؟ با حیوانات خانگی خود باشید و یک شام عالی برای خود تهیه ببینید. یکی از بهترین تفریحات درون منزل را برای خود تهیه کنید و از تنها بودن در منزل لذت ببرید. حتی می توانید فیلم ببینید. بهترین کاری که می توانید در دوران مجردی انجام دهید این است که از بودن با خود لذت ببرید.

ورزش کنید


باشگاه، یوگا یا دویدن همه اینها برای انجام تمرین عالی هستند. قلب چیزی فراتر از یک شکل قرمز رنگ روی کادوی ولنتاین است. کاری انجام دهید که برای قلبتان و بدنتان مفید باشد. خودتان را دوست بدارید. بهترین زمان است که کلاس جدید پیلاتس ثبت نام کنید. کلاس زومبا هم ایده فوق العاده ای خواهد بود. جلسه اول را در همین روز شروع کنید.
بهترین ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
1
تنها ماندن بسیار بهتر از بودن با جماعت نفهمی است که براحتی تهمت می زنند
جناب وزیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
ترجیح میدهم مجرد باشم و به ازدواج فکر کنم تا اینکه ازدواج کنم و به مجردیم فکر کنم...!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار