اندر احوالات بازار خانه‌­های نیمه لوکس در شمال شهر
کد خبر: ۶۱۳۸۵
تاریخ انتشار: 2017 January 16    -    ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
وضع آپارتمان­های نیمه لوکس که بخش قابل توجهی از 240 هزار واحد مسکونی خالی تهران را به خود اختصاص داده‌­اند، حتی از حال و روز خانه­‌های معمولی هم بدتر است. مشاوران املاک می­گویند کسادی را در این بخش به شکل واضح­تری می­توان احساس کرد.
 
طبیعی است که خانه­های نقلی با وجود قیمت کم مشترهای بیشتری داشته باشند اما بازار خانه­های نیمه لوکس به­خصوص در مناطق بالای شهر مشتریان کمتری به چشم می­بیند. آنهایی که به مناطق شمالی شهر می­روند، انتظار ندارند خانه­ بدون امکانات نیم لوکس برویم قطعاً باید به دنبال آنها در مناطق شمالی تهران بگردیم.
 
مثلاً یکی از این موارد در دروس واقع شده؛ خانه­ای با 110 متر زیر بنا که اتفاقاً نوساز است. دو اتاق خواب دارد و در طبقه سوم ساختمانی پنچ طبقه ساخته شده  است. نمای بیرونی ساختمان ا نوع تراورتن رومی کلاسیک است.

 

برای خرید این واحد باید یک میلیارد و 320 میلیون تومان خرج کنید. درهمان منطقه قدیمی دروس، خانه­ای 130 متری بازی­سازی شده برای فروش گذاشته شده که باید برای خریدش یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه کنید. سازنده مدعی است که عملیات بازسازی با متریال قابل قبولی انجام شده و کلی امکانات در آن وجود دارد؛ چیزهایی مثل پارکینگ، انباری، آسانسور و سه اتاق خواب. این ساختمان در پنچ طبقه ساخته شده که در هر طبقه­آن چهار واحد در آمده است. آشپزخانه مدرن، کفپوش و نمای سنگ ساختمان از مزایای این گزینه به شمار می­رود. کمی آن طرف­تر در ولنجک نیز گزینه به دیگری پیش روی شماست.

می­توانید به گزینه 135 متری نوسازی که دو اتاق خواب دارد و پارکینگ، انباری و آسانسور از امکانات آن است، نیز فکر کنید. این ساختمان نیز در پنچ طبقه و چهار واحد در هر طبقه ساخته شده است. آشپزخانه آن از چوب و نمای آن از سنگ ساخته شده است. این ساختمان دو میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت دارد. اما درمحله معروف نیاوران در شمال تهران نیز گزینه دیگری پیدا شده که 190 متر زیر بنان دارد. نوساز است و سه اتاق خواب دارد. بابت و پارکینگ، انباری و آسانسور آن نیز خیال راحت باشد.

این ساختمان در 12 طبقه و دو واحد در هر طبقه ساخته شه است. سازنده زحمت کشیده و آشپزخانه چوبی خارجی و کفپوش سنگ را انتخاب کرده است. دو میلیارد و 470 میلیون تومان قیمت این واحد ساختمان نیاوران است. 
 
اتاق خبر24
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار