خودرو احتمالی پورشه برای آفرود +عکس
کد خبر: ۶۱۳۶۶
تاریخ انتشار: 2017 January 17    -    ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵
 

به نقل از "کاراسکوپ”، نمی‌توان با شاسی‌بلندهای پورشه چندان مانور داد به آفرود (بیراهه‌نوردی) پرداخت.

 

اما اگر پورشه‌ بخواهد یک خودروی آفرودی را ارائه دهد، کدام خودرو برای آفرود انتخاب خواهد کرد؟ یک طراح خوش‌ذوق رندر و طرحی جدید از یک پورشه اسپایدر ۹۱۸ ارائه کرده که با مقتضیات یک خودروی آفرودی هماهنگی دارد. گر بحث منطقی تبدیل این خودرو به یک مدل آفرودی را کنار بگذاریم، به نظر می‌رسد با یک خودروی سخت، غیرقابل انعطاف و ترسناک روبه‌رو هستیم.

البته این خودرو بدون سابقه تاریخی‌اش کامل نخواهد شد. اهمیتی ندارد که کاین و ماکان از تولیدات خودروسازی آلمانی چه کیفیت و کارایی‌های دارد. اما این خودروها تنها خود را روی جاده‌ها و خیابان‌ها اثبات کرده‌اند.

خودروی جدید آفرودی پورشه که بر پایه اجداد ۹۱۸ خود ساخته می‌شود، با کد ۹۵۹ شناخته خواهد شد و توسط شاخه B رالی توسعه می‌یابد. این همان بخشی است که ابرخودروهایی مانند فورد RS2000، لانچیا ۰۳۷ و فراری ۲۸۸ GTO در آن توسعه یافته و ساخته شده است.

خودروی طراحی شده جدید پورشه، شبیه جانوری خزنده است که می‌تواند از روی سنگ‌ها حرکت کرده و به راحتی روی هر زمین جغرافیایی مانور دهد.

شما در این خودرو شاهد چرخ‌های بزرگ و برجسته، وینچ، باربند سقفی، چراغ‌های کمکی و ضربه‌گیرهای سبک هستید که از اجزای اصلی و لازم برای آفرود محسوب میشوند.

خودرو احتمالی پورشه برای آفرود +عکس 
عصر ايران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار