نقشه شوم دو جوان تهرانی برای همسر دوم پدر بزرگ
کد خبر: ۶۱۲۹۸
تاریخ انتشار: 2017 January 16    -    ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

بعد از ظهر هفتم دیماه امسال  ماجرای  یک سرقت خشن از خانه ای  در منطقه خلیج فارس به کلانتری ۱۷۹ اعلام شد ؛ با حضورتیمی از پلیس در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که سرقت از یک خانه ویلایی قدیمی متعلق به  پیرمرد ۸۰ ساله انجام شده و دزدان پس ازسرقت طلاها متعلق به همسر مالباخته ، اقدام به شکستن دست پیرزن کرده بودند.

ردیابی دزدان خشن با دستور قاضی رضوانفر، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران، در اختیار پایگاه پنجم پلیس  آگاهی تهران قرار گرفت.

کارآگاهان پایگاه پنجم  با حضور در محل سرقت، به تحقیق از مالباخته پرداختند پیرمرد وحشتزده در خصوص نحوه ورود دزدان به داخل منزلش به کارآگاهان گفت: به همراه همسرم داخل خانه نشسته بودیم که زنگ خانه به صدا درآمد؛ به در خانه مراجعه کردم که به محض باز کردن در ورودی ، ناگهان دو نفر با صورت های پوشیده وارد خانه شدند و مرا در حالیکه دهانم را گرفته بودند، کشان کشان به داخل ساختمان بردند.

مالباخته در خصوص نحوه ارتکاب سرقت توسط سارقان نقاب پوش نیز به کارآگاهان گفت: دزدان پس از بستن دست و پای من ، به سراغ همسرم رفتند و دست و پای او را نیز بسته و روی زمین دراز کردند ؛ این دو نفر ، بی آنکه حتی کلمه ای در خصوص محل نگهداری وجوه نقد داخل خانه از من و یا همسرم داشته باشند ، اقدام به بریدن طلا و جواهرات با همسرم کردند ؛ در حالیکه همسرم هیچگونه مقاومتی در برابر آنها انجام نداده بود،بی هیچ دلیلی یکی از دزدان اقدام به شکستن دست راست همسرم کردو به سرعت از خانه خارج شدند.

با توجه به شیوه و شگرد دزدان در سرقت، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سرقت باید توسط افراد مرتبط با مالباخته انجام شده باشد پس تحقیقات از بستگان و اطرافیان مالباخته در دستور کار  قرار گرفت.

کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی اطلاع پیدا کردند که مالباخته حدودا دو سال پیش و پس از فوت همسر اولش ، ازدواج مجدد کرده و در واقع همسر کنونی اش ، همسر دوم  وی است.

تحقیقات برای شناسایی دزدان نقاب پوش همچنان در دستور کار قرار داشت تا سرانجام با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از بستگان مالباخته به نام سعید . ع ۲۲ ساله به عنوان یکی از دزدان نقابدار شدند؛خانه سعید در شهرستان کرج شناسایی ، در ساعت ۱۱ شب ۲۳ دیماه دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران منتقل شد .سعید در ابتدا منکر هرگونه اطلاع از سرقت و یا مشارکت در آن شد اما در ادامه ی تحقیقات لب به بیان حقیقت گشود و اعتراف کرد که سرقت را به همراه یکی از بستگان نزدیک شاکی پرونده به نام ناصر  ۲۲ ساله  انجام داده است؛بلافاصله مشخصات ناصر از سوی شاکی مورد شناسایی قرار گرفت و گفت که ناصر فرزند نوه اش (نتیجه مالباخته) است.

با شناسایی خانه ناصر در منطقه تهرانسر،او نیز در همان روز دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

ناصر پس از مواجهه حضوری با همدستش، در خصوص انگیزه سرقت و شکستن دست پیرزن پرونده به کارآگاهان گفت: پس از فوت مادربزرگ، پدربزرگ با زن دیگری ازدواج کرد و به نوعی زن دیگری را جایگزین مادربزرگ کرده و همین موضوع باعث کینه به دل گرفتن من از این زن شد ؛ در واقع انگیزه سرقت و شکستن دست این زن صرفا برای انتقام گیری از این زن انجام شد.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: با تکمیل تحقیقات در خصوص پرونده ، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم صادر و هر دو متهم در اختیار دستگاه محترم قضایی قرار گرفتند.

 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار