مضرات ذرت بوداده را هم بدانید
کد خبر: ۶۱۰۴۱
تاریخ انتشار: 2017 January 13    -    ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
 خوردن بسیاری از خوراکی ها بیشتر جنبه تفریحی دارد. مثلا خوردن پاپ کورن همراه با تماشای یک فیلم سینمایی می تواند یک سبک به شمار رود. ذرت یکی از مواد غذایی بسیار مقوی و پر خاصیت است و تمامی محصولات آن برای سلامتی مفید می باشد.


پاپ کورن که ترکیبی از چند ادویه و ذرت بو داده است سرشار از آنتی اکسیدانها است و یک ماده غذایی بسیار سالم محسوب می شود.

دلیل خوردن پاپ کورن همراه با تماشای فیلم کاملا مشخص نشده است.
اما یکی از کارهایی که برای رفتن به سینما باید حتما انجام شود خوردن یک پاکت پاپ کورن است.

اما آیا سه ساعت یا حتی دو ساعت فیلم همراه با خوردن یک پاکت بزرگ پاپ کورن مفید محسوب می شود ؟

آیا میدانید که یک پاکت پاپ کورن به اندازه سه روز فعالیت بدنی شما چربی اشباع شده همراه دارد
 
نحوه تهیه سالم پاپ کورن

میزان سلامت پاپ کورن بستگی به روش تهیه آن دارد. دانه ذرت که خود یک میان وعده غنی از آنتی اکسیدان است. درحالات مختلف می تواند مفید یا مضر باشد.

یک فنجان دانه ذرت بود داده بدون روغن حاوی ۹۳ کالری و ۱ گرم چربی و حدود ۴ گرم فیبر است. اما پاپ کورن های آماده شده در سالن نمایش فیلم که معمولا در روغن تفت داده می شوند. از قبل در نمک خوابانده می شوند و همراه با نوشابه میل می شوند. یکی از پر ضرر ترین میان وعده ها محسوب می شوند.

این دسته از پاپ کورن ها ۲۰ فنجان ذرت حدود ۹۸۰ میلی گرم سدیم  ۶۰ گرم چربی اشباع نشده که برابر سه روز ورزش کردن می باشد و ۱۲۰۰ کالری می باشد.

اگر در حال خرید ذرت بو داده بسته بندی هستید حتما به برچسب تغذیه آن دقت کنید. ذرت بو داده های آماده و بسته بندی شده در ازای هر ۷۵ میل گرم ذرت گویا شما ۳۱۰ میلی گرم پنیر چدار سفید میل کردید.

شما می توانید جهت کم ضرر بودن این میان وعده خوشمزه آن را در مایکروویو منزل بدون نمک همراه با تکه های فلفل قرمز با ریحان میل کنید. که در ازای هر فیلمی که تماشا می کنید به اندازه سه روز استراحت کامل اضافه وزن و چربی پیدا نکنید.

نت نوشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار