ادامه ساخت دورهمی در هاله ای از ابهام
کد خبر: ۶۱۰۱۴
تاریخ انتشار: 2017 January 13    -    ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
تهیه‌کننده «دورهمی» اعلام کرده تنها یک قسمت ضبط شده از این مجموعه باقی مانده و بعد از آن دیگر برنامه ‌ای برای پخش ندارند. ضبط سری جدید این برنامه با توجه به طولانی شدن فیلم « ساعت 5 عصر» هنوز مشخص نیست، ترکیب بازیگران مشخص نیست، تغییر دکور مشخص نیست، پخش سری جدید هم بالطبع مشخص نیست، خلاصه اینکه فعلا هیچ چیزی از «دورهمی» مشخص نیست جز جلسه هفته آینده مدیری با تهیه‌کنندگان این برنامه.

پس از آغاز ایام محرم و صفر و توقف پخش برنامه «دورهمی» قرار بود یک سری از برنامه های ضبط شده باقی مانده از سری اول در پایان ایام عزاداری پخش شود تا از 11 آذر ماه تصویربرداری سری جدید آغاز شد. اما در همین حین مدیری تصمیم گرفت ساخت اولین فیلم سینمایی خود را آغاز کند. با آغاز فیلمبرداری «ساعت 5 عصر» ادامه تصویربرداری مجموعه «دورهمی» در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

هاشم رضایت یکی از تهیه‌کنندگان «دورهمی» یک ماه پیش اعلام کرده بود، پیش‌تولید سری جدید «دورهمی» از آبان ماه آغاز شده و با تغییرات جزیی در دکور و گروه بازیگران ضبط مجموعه نیز به زودی آغاز می‌شود که این اتفاق نیفتاد. تا آن روز هم قرار بود که برنامه‌های از پیش ضبط شده و باقی مانده هم دو روز در هفته پخش شود. امروز آن یک ماه تمام شده و فیلمبرداری فیلم مدیری هنوز به پایان نرسیده و حتی به دلیل طولانی شدن فیلمبرداری فرصت حضور در جشنواره فجر را هم از دست داد و از طرف دیگر برنامه‌های ضبط شده «دورهمی» هم ته کشیده است.
حالا رضایت از به تعویق افتادن دوباره تولید سری جدید این برنامه صحبت کرده است. او به تازگی  گفته قرار است هفته آینده جلسه ای با مهران مدیری برگزار شود و در آن جلسه تصمیمات در مورد ادامه دادن این برنامه گرفته خواهد شد.

او در ادامه اعلام کرده جلسه هفته آینده به این معنی است که فعلا قرار نیست ضبط دورهمی به این زودی‌ها آغاز شود: «با توجه به اینکه ما هفته آینده جلسه ای را برای برنامه ریزی به منظور تولید سری جدید «دورهمی» داریم قسمت های جدید به زودی آماده نمی شود و در ادامه آخرین قسمت ضبط شده، پخش نمی شود. در جلسه پیش رو، نظرات مهران مدیری درباره تغییر بازیگران در سری جدید برنامه «دورهمی» را می شنویم و درخصوص بازیگران بخش نمایشی تصمیم می گیریم.»

رضایت برخلاف صحبت‌های قبلی‌اش این بار اعلام کرده تغییرات در دکور برنامه «دورهمی» اندک خواهد بود و شاید تغییرات در حد بسیار جزئی رخ دهد. ضمن اینکه هنوز مشخص نیست که آیا این مجموعه برای عید نوروز 96 ویژه برنامه ای خواهد داشت یا نه.به نظر می‌رسد همه چیز «دورهمی» به حال و احوال و وضعیت روحی مهران مدیری پس از ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش باز می‌گردد و باید دید بعد از ساخت «ساعت 5 عصر» آیا مدیری بلافاصله وارد تولید سری دوم «دورهمی» خواهد بود یا مخاطبان این برنامه فعلا باید چشم انتظار بنشینند.
 
اتاق خبر24
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار