این ابرخودرو از جنس پوست تمساح است+عکس
کد خبر: ۶۰۹۴۷
تاریخ انتشار: 2017 January 12    -    ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

 شرکت دارتز ، اگرچه یک برند بزرگ و شاخص محسوب نمی‌شود، تخصص ویژه‌ای در ساخت محصولات زرهی دارد و حالا با رونمایی از یک «Mercedes-AMG GLS63» متحول شده نشان می‌دهد که می‌توان به روزترین خودروی دنیا را به یک غول زرهی تبدیل کرد.

آنچه این شرکت ساخت، یک محصول خاص از مرسدس نیست، بلکه آنچنان دستخوش تغییرات بنیادین شده که باید عنوان تمساح سیاه (Prombron) را بر آن گذاشت. این خودرو مجموعه‌ای از علم نوین مواد و فناوری‌های مرتبط با سیستم‌های حرکتی است.
کربن، کلوار، پوست تمساح و البته پوسته متشکل از تیتانیوم و کلوار در بدنه خارجی این خودرو به چشم می‌خورد. آنهایی که در نگاه اول، شیفته این محصول منحصربه فرد می‌شوند، باید بدانند محققان شرکت دارتز آن را به گونه‌ای ساخته‌اند که 1600 اسب بخار قدرت دارد. به همین دلیل، کارشناسان آن را یک محصول کاملا متفاوت در صنعت خودروسازی به شمار می‌آورند.

در دل این خودرو یک موتور هشت سیلندر توربوی دوقلو قرار گرفته که براحتی قدرت 1600 اسب بخاری مورد نیاز را تولید می‌کند البته محققان این شرکت، نسخه‌های مختلفی برای این تمساح سیاه ارائه کرده‌اند که از 760 اسب بخار گرفته تا 850، 1100 و نهایتا 1600 اسب بخار یک طیف گسترده و متنوع را تشکیل می‌دهند.

آخرین نسخه این سری از محصولات، حتی از کوسه سیاه 1500 اسب بخاری قدرتمندتر است. خودرو ساختاری تهاجمی دارد. البته روح خشونت‌آمیز نه‌تنها در بدنه، بلکه در بخش‌های داخلی و جایی که صندلی‌ها با پوست تمساح پوشیده شده‌اند، بخوبی احساس می‌شود. محققان و مهندسان شرکت دارتز تلاش زیادی به خرج داده‌اند تا خودرویی به معنای واقعی کلمه خاص تولید کنند.

آنهایی که Mercedes-AMG GLS63 را بخوبی می‌شناسند با دیدن تمساح سیاه شوکه می‌شوند، زیرا دیگر اثری از آن خودروی لوکس و دوست‌داشتنی با گوشه‌های انحنادار نیست و در مقابل، شاهد محصول تغییریافته‌ای هستیم که تا دلتان بخواهد زاویه‌های تند و خشن دارد حتی می‌توان گفت محصول ویژه مرسدس توسط غولی بلعیده شده است.

نشریه نیو اطلس در توصیف این خودرو می‌نویسد، دیگر اثری از نور و ظرافت در این محصول باقی نمانده و گویی همه چیز جای خود را به سیاهی و خشونت داده است.

صندلی‌ها و فرمان خودرو، شما را به یاد حیات وحش می‌سی‌سی‌پی می‌اندازد؛ جایی که تمساح‌های غول‌پیکر و همیشه گرسنه در حاشیه رودخانه منتظر شکار خود هستند.

پوست این جانوران به تنهایی در ساختار این بخش‌ها به کار نرفته و برای آن که بر جذابیت آن افزوده شود از چوب، الماس و سایر مواد گرانبها نیز استفاده شده است حتی سوئیچ این خودرو دست‌ساز است و این یعنی تمساح سیاه، محصول کاملا منحصربه‌فرد است.

این ابرخودرو از جنس پوست تمساح است! 
 
جام جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار