مخفی کاری زوج معروف هالیوودی در رابطه با طلاقشان از یکدیگر
کد خبر: ۶۰۹۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 12    -    ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
گویا آنجلینا جولی و برد پیت متعهد شده اند که جزئیات طلاق خود را از رسانه ها و مردم مخفی نگه دارند. هر دو طرف و وکلای آنها قراردادی را امضاء کرده اند که تمام مدارک و حقوق خصوصی این خانواده و فرزندانشان را به صورت محرمانه باقی نگه می دارد.
مخفی کاری بردپیت و آنجلینا در رابطه با طلاقشان از یکدیگر 
 
مخفی کاری بردپیت و آنجلینا در رابطه با طلاقشان از یکدیگر«اختصاصی تابناک باتو» گویا آنجلینا جولی و برد پیت متعهد شده اند که جزئیات طلاق خود را از رسانه ها و مردم مخفی نگه دارند. در اظهارنظر مشترک این زوج سابق در روز دوشنبه، این دو تایید کردند که درخواست طلاق آنجلینا جولی در سپتامبر و نیز وضعیت 6 فرزند این زوج هالیوودی توسط یک قاضی به صورت کاملاً خصوصی و غیر علنی بررسی خواهد شد.

بر اساس گفته مجل پیپل، هر دو طرف و وکلای آنها قراردادی را امضاء کرده اند که تمام مدارک و حقوق خصوصی این خانواده و فرزندانشان را به صورت محرمانه باقی نگه می دارد و از قاضی درخواست شده که هر تصمیم قانونی و مقتضی را که به حل و فصل سریع این پرونده کمک می کند، اتخاذ کند. به معنای دیگر، نباید توقع داشت که خبر خاصی از طلاق جنجالی این زوج هالیوودی به بیرون درز کند.
 
مخفی کاری بردپیت و آنجلینا در رابطه با طلاقشان از یکدیگر 

در ماه دسامبر، برد پیت از هر گونه توافق بر سر مهر و موم مدارک طلاق و مخفی نگه داشتن این روند، اظهار بی اطلاعی کرده بود و آنجلینا جولی ادعا کرده بود که این یک روش برای محافظت از خود برد پیت است تا فرزندان. آنجلینا جولی معتقد است که برد پیت از افشای حقیقت، وحشت زیادی دارد. برنجلینا (برد و آنجلینا) پس از درخواست طلاق از سوی آنجلینا، به یک توافق موقت برای حضانت رسیده اند. توافقی که به برد پیت اجازه می دهد مادوکس، پاکس، زهرا، شیلوه و دوقلوها ناکس و ویوین را در حضور یک ناظر ملاقات کند.
 
مترجم: وحید کوکبی حمیدپور

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
7
10
ایران بالاترین آمار خیانت زن به شوهر وشوهر به زن رو تو جهان داره چرا از این اخبار تحلیلی نمیذارید بما چه که آنجلینا جداشدو....
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
5
7
درجواب آقا یا خانم ناشناس ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳

بالاترین آمار؟!!!!!!!!!!!!!!
باید خاطر نشان کنم خانواده محترم، فامیل و دوستان شما تمام ایران نیستند
لطفاً به مردم ایران احترام بگذارید

با تشکر از «تابناک باتو»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0
0
آقا یا خانم هموطن
چرا از شنیدن حقیقت فرار میکنیم؟ حالا شاید بالاترین آمار نباشه ولی خیانت طرفین در کشور ما هم آمار کمی نداره، روز نیست که خبر قتل و خودکشی و اسیدپاشی نخونیم ما..........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار