رونالدو ترامپ و مسی کلینتون شد!+عكس
کد خبر: ۶۰۸۱۴
تاریخ انتشار: 2017 January 11    -    ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
 

رای گیری آنلاین فیفا در مراسم انتخاب بهترین‌ها جهان که در زوریخ برگزار شد باعث شد تا آرای کسب شده بین مسی و کریس بسیار نزدیک باشد.

این مراسم که برای اولین بار به صورت جداگانه توسط فیفا و بدون مشارکت فرانس‌فوتبال برگزار شد با رای %35.54' برای رونالدو و %26.42 برای مسی خاتمه یافت تا حاضران رقابت این دو را به انتخابات امریکا و رقابت ترامپ و کلینتون تشبیه کنند.

رونالدو

 

 فدراسیون جهانی فوتبال دیروز رسما اعلام کرد که جام جهانی از سال 2026 با حضور 48 تیم برگزار می‌شود. با این حساب سهمیه همه قاره ها افزایش خواهد داشت و این به سود تیم ملی ایران هم خواهد بود. طبق تصمیم جدید فیفا، سهمیه آسیا در جام جهانی 8.5 تیم شده است و با این حساب نگرانی همیشگی هواداران تیم ملی فوتبال درمورد رفتن یا نرفتن به جام جهانی، رفع خواهد شد چراکه ایران با سهمیه 8.5 تیم به راحتی می‌تواند به جام جهانی صعود کند.

سهمیه قاره‌ها در جام جهانی ۴۸ تیمی نیز به این صورت خواهد بود:
اروپا ۱۶ تیم
آفریقا ۹.۵ تیم
آسیا ۸.۵ تیم
آمریکای جنوبی ۶.۵ تیم
آمریکای شمالی و مرکزی ۶.۵ تیم
اقیانوسیه یک تیم

البته این سهمیه هایی که اعلام شده قطعی نیست....

اینفانتینو: وضعیت سهمیه قاره‌ها در جام جهانی ۲۰۲۶ قطعی نیست

به گزارش CCN، اینفانتینو به عنوان رییس فیفا، گفت که وضعیت و شرایط سهمیه قاره‌ها برای جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص نیست و هنوز چیزی قطعی نشده است بنابراین سهمیه هایی که پیش از این ذکر شده چیزی تایید شده نیست.

او گفت: هنوز تصمیمی حول این موضوع نگرفته‌ایم و چیزی قطعی نیست. زمان زیادی داریم تا درباره این مسئله بحث کنیم و به گفت‌وگو بنشینیم. باید فاکتورهای زیادی را بررسی شود تا حرف آخر را بیان کنیم.

خبرآنلاين

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار