خبر ویژه درباره بازیکن جدید استقلال
کد خبر: ۶۰۶۸۵
تاریخ انتشار: 2017 January 09    -    ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
رضا افتخاری درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: بازیکنی باید به استقلال بیاید که عاشق استقلال باشد و استقلالی باشد. من با زهیوی قرار گذاشتم و با هم توافق کردیم و با هم دست دادیم رفت که رضایتنامه بگیرد اما به او رضایتنامه ندادند. در قرارداد او بندی وجود داشت که فقط به تیم های خارجی می توانست برود که او هم  این کار را کرد.

وی بیان داشت: قسمت نبود که این بازیکن جذب شود. روی شهباززاده تمرکز کردم با هم جلسه گذاشتیم. گفت می روم که شرایطم را بررسی کنم. گفت اگر باشگاهم اجازه دهد دوست دارم برگردم اما هنوز  جوابی نداده است. گزینه بعدی ما آندو تیموریان بود هم با مدیر باشگاهش صحبت  کردم و هم با سرمربی این تیم آنها می خواهند بازیکن بدهند و بازیکن بگیرند. قرار است نفرات خروجی مان را به آنها معرفی کنیم. آندو مصمم است که برگردد و به تیم حریف هم گفته است انشاالله بتوانیم آندو را جذب کنیم.

افتخاری خاطرنشان کرد:یک بازیکن خارجی می خواهیم که فعلا اسمش را نمی گویم که جو بهم نریزید. هیچ چیزی از او به شما نمی گویم. بگذارید مثل آن سه نفر قبلی نسوزد. هر وقت نتیجه مذاکرات مشخص شد. ما تقریبا با او توافق کردیم.

مدیرعامل استقلال در باره لیست خروجی عنوان کرد: امشب با آقای منصوریان قرار داریم تا راجع به بازیکنان خروجی تصمیم بگیریم. نفراتی که خارج و وارد می شوند را بررسی می کنیم. مشخص شان می کنیم تا آخر این هفته همه چیز مشخص می شود.یکی، دو روز خواستیم زودتر تصمیم بگیریم که مشکلی پیش نیاید. از وقتی من آمدم یک باخت داشتیم و پرسپولیس هم یک باخت داشتیم بنابراین نمی توانیم بگوییم نتایجمان بد بوده است نتایجمان عالی نبود اما بد هم نبود. کم کم بازیکنان مصدوم هم جمع می شوند انشاالله در نیم فصل دوم شرایط عوض می شود.

افتخاری درباره مشکل استیو جونز تصریح کرد: استیو جونز پرداختی در رابطه با او صورت نگرفت.مشکل خاصی درباره او وجود ندارد و او در تیم ما خواهد بود.

وی درباره تجمع استقلالی ها علیه خود بیان داشت: مطمئن باشید اگر من بروم یکی عین من می آید. بی خود خودشان را به این در و آن در نزنند. مشخص می شود چه کسانی پشت صحنه این قضیه بودند.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه به نظرش چه کسی پشت پرده این روند وجود دارد گفت: نمی توانم بگویم کار چه کسی بوده است. ۵ نفر در خیابان جمع شدند. اینجا جای کوچکی نیست که با شعار دو نفر همه چیز عوض شود. هواداران بازیچه دست این و آن قرار نگیرند. باشگاه در حال پاکسازی است و محیط سالم خواهد شد. اگر من هم بروم کسی می آید که راه من را ادامه دهد.

افتخاری در پایان درباره پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس اذعان داشت: ما هیچ بحثی درباره سروش رفیعی نداشتیم این بازیکن می خواست به پرسپولیس برود و حتی امیر قلعه نویی هم گفته بود که او راهی پرسپولیس خواهد شد.


منبع : کاپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار