کمک زیبا و دیدنی ماهی قرمز به دوست بیمار خود+عكس
کد خبر: ۶۰۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 07    -    ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
تصاویر زیر ماهی قرمزی را نشان می دهد که به دوست بیمارش کمک می کند که زنده بماند. صاحب این ماهی های متوجه شد که ماهی تیره رنگ مشکل حرکتی دارد و تعجب کرد که چطور این مدت زنده مانده است. او تصمیم گرفت این راز را با فیلمبرداری از زندگی مخفی درون آکواریوم حل کند. این فیلم او را حیرت زده کرد، ماهی قرمز به دوست بیمارش کمک می کرد که به غذای شناور روی سطح آب برسد!
 
مشخص نیست که عامل محرکی که باعث می شد ماهی قرمز این حرکت خیرخواهانه را انجام دهد چیست. اما یک چیز مشخص است، با تحقیقات علمی جدید انجام شده، ما می دانیم که این موجودات روشی پیچیده تر از آنچه فکر می کردیم، دارند. جاناتان بالکمب می نویسد: «به عنوان یک زیست شناس متخصص رفتار و احساسات حیوانات، چهار سال اخیر را به بررسی علم زندگی درونی ماهی ها پرداخته ام. آن چه که در این تحقیقات بدان دست یافتم این است که ما به شدت این مهره داران شگفت انگیز دریایی را دست کم گرفته ایم. شواهد جمع آوری شده منجر به یک نتیجه گریزناپذیر شده: ماهی های فکر و احساس دارند.»
 
کمک زیبا و دیدنی ماهی قرمز به دوست بیمار خود 
 
کمک زیبا و دیدنی ماهی قرمز به دوست بیمار خود
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
1
7
ماهی ها فکر و احساس دارند ولی ژاپنی ها با وحشی گری تمام این پراحساس ترین مخلوق خدا را زنده زنده گوشت از تنش جدا می کنند تا گوشت تازه بخورند واقعا درد بخورد این به اصطلاح انسان که اینقدر خونخوار و خبیث است حقشان است اینقدر خودکشی می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار