ماجراهای جالب از تولد دوقلوها
کد خبر: ۶۰۲۸۷
تاریخ انتشار: 2017 January 06    -    ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
در شب آغاز سال نو زنی از ایالت سن دیه گو آمریکا دختر خود را در ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه شب به دنیا آورد. دو دقیقه بعد برادر دوقلو او به دنیا آمد. اینچنین تاریخ تولد دو قلوها در دوسال جداگانه ثبت شد.
ماجراهای جالب از  تولد دوقلوها  اختصاصی «تابناک باتو»؛ دوقلو یا همزاد به دو فرزندی می گویند که از یک دوره بارداری به دنیا می آیند. داستان های جالب و عجیب بسیاری از دوقلوها وجود دارد؛ دوقلوهایی که با فاصله سنی سه ماه به دنیا آمده اند؛ دوقلوهایی که در دو دهه متفاوت پا به دنیا گذاشته اند و... در این گزارش جالب ترین اخبار دوقلوهای جهان را خواهید خواند.

دوقلوهایی که در دو سال مختلف به دنیا آمدند
 
 

در شب آغاز سال نو زنی از ایالت سن دیه گو آمریکا دختر خود را در ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه شب به دنیا آورد. دو دقیقه بعد برادر دوقلو او به دنیا آمد. اینچنین تاریخ تولد دو قلوها در دوسال جداگانه ثبت شد.

دوقلوهایی که در دو دهه متفاوت به دنیا آمدند
 
 

مارگاریتا روبلز از آمریکا با عمل سزارین، یکی از دوقلوهای خود را در واپسین دقایق سال ۲۰۰۹ میلادی به دنیا آورد. پزشکان به زوج روبلز پیشنهاد دادند تا با چند دقیقه تاخیر نوزاد دیگر را به دنیا بیاورند؛ بنابراین فرزند دوم آنها در سال ۲۰۱۰ میلادی و دقیقا یک دهه بعد از قل اول به دنیا آمد.

دوقلوهایی که با فاصله ۸۷ روز به دنیا آمدند
 
 

آمی وکاتی دوقلوهای خانم ماریا الیوت بودند که با فاصله زمانی غیر قابل باور ۸۷ روز به دنیا آمدند. خانم الیوت چهارماه پیش از موعد دچار زایمان زودرس شد. پزشکان آمی را به دنیا آوردند و او را تحت مراقبت های پزشکی قرار دادند اما کاتی ۸۷ روز بعد به دنیا آمد. نام آمی و کاتی در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بیشترین فاصله بین تولد دوقلوها به ثبت رسیده است.

سنگین ترین دوقلوها در انگلستان
 
 

یک زن انگلیسی به روش طبیعی سنگین ترین دوقلوهای تاریخ انگلستان را به دنیا آورد. وزن نوزاد پسر ۴.۵۶ کیلوگرم و نوزاد دختر ۳.۶۹ کیلوگرم به ثبت رسید. متوسط وزن دوقلوها در انگلستان بیش از ۲.۳ کیلوگرم نیست. این رقم به عنوان بیشترین وزن دوقلوها در گینس ثبت شد.

زوجی که سه بار و در طول پنج سال صاحب دوقلو شدند
 
 

مارک و اندریا ریفاس زوج آمریکایی در سال های نخست زندگی مشترک خود از ناباروری رنج می بردند. آنها با مراجعه به پزشک و با کمک لقاح مصنوعی به آرزوی دیرین خود دست یافته و در پنج سال سه بار صاحب دوقلو شدند و در حال حاضر شش فرزند دختر و پسر دارند.

زنی که دوبار باردار شد


 
 
جولیا زن آمریکایی در آغاز زندگی مشترک از نازایی رنج می برد. او پس از مراجعه به پزشک در جولای سال ۲۰۰۹ میلادی متوجه بارداری خود شد. مورد عجیب جولیا این بود که او هفده روز پس از اولین بارداری خود دوباره فرزند دیگری را باردار شده بود. این مورد نادر پزشکی برای جولیا اتفاق افتاد، با این حال، دو فرزند او همزمان و در یک روز به دنیا آمدند؛ اما از نظر پزشکی آنها دو قلو به شمار نمی آیند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار