مدل های زیبا و متنوع پانچوی زمستانی
کد خبر: ۶۰۲۰۰
تاریخ انتشار: 2017 January 05    -    ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
پانچو‌ها یکی از لباس‌هایی هستند که خانم‌ها می توانند از آنها استفاده کنند و علاوه بر زیبایی گرم هستند و همچنین می‌توانند در زیر آن چندین لباس را بپوشند بدون آنکه چاق به نظر بیایند!در این مقاله قصد داریم نمونه هایی زیبا از پانچوها را به شما نشان دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مدل های زیبا و متنوع پانچوی زمستانی

مدل های زیبا و متنوع پانچوی زمستانیپوشیدن لباسی در زمستان که هم زیبا باشد و هم گرم از مسائل مهم مربوط به خانم‌ها است. این مسئله که خانم‌ها باید یک مانتو بپوشند و روی آن یک کاپشن و یا یک پالتو از دغدغه‌های مهم آنان است. پانچو‌ها یکی از لباس‌هایی هستند که خانم‌ها می توانند از آنها استفاده کنند و علاوه بر زیبایی گرم هستند و همچنین می‌توانند در زیر آن چندین لباس را بپوشند بدون آنکه چاق به نظر بیایند! در این مقاله قصد داریم نمونه هایی زیبا از پانچوها به شما نشان دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

پانچو

این مدل پانچو با یک شلوار جین تیره و یک شال آبی تیره عالی به نظر می‌رسد.

 

پانجو

این مدل پانجو نیز با یک شلوار جین تیره و یک شال قهوه‌ای خوب به نظر می‌رسد.

پانچوی بلند

این پانچوی بلنو نیز با یک شلوار جین یخی و یک شال طوسی تیره عالی به نظر می‌رسد.

 

پانچوی جلو باز

این پانچوی جلو باز با یک شلوار جین تیره و یک شال طوسی یا سورمه‌ای نیز زیبا به نظر می‌رسد. البته بهتر است که این پانچوهای جلو باز با یک زیر سارافونی نسبتاً بلند پوشیده شوند، چون علاوه بر گرما باعث زیبایی و راحتی بیشتر نیز می‌شوند.

پانچو

با این پانچوی زرشکی و یک شلوار جین تیره و یک شال مشکی، خیلی جذاب به نظر خواهید رسید.

پانچو

این پانچوی مشکی مورد علاقه بیشتر خانم‌های جوان است. سبک ساده‌ی این پانچو باعث می‌شود تا با درست کردن آن گزینه‌های زیادی پیش رو داشته باشید.

پانچو

رنگ و مدل این پانچو باعث می‌شود تا خانم‌های میانسال نیز بتوانند از این پانچو استفاده کنند. خانم‌های میانسال می‌توانند این پانچو را با یک شال قهوه‌ای و جوان‌ترها نیز می‌توانند این پانچو را با یک شال زرشکی ست کنند.

 


پانچو

این پانچوی اسپرت برای دخترهای جوان مناسب است و می‌توانند آن را با یک جین یخی و یک شال روشن بپوشند.

بنیتا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار