طرز تهیه کرپ بیف استراگانف
کد خبر: ۶۰۰۸۹
تاریخ انتشار: 2017 January 04    -    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
در مطلب زیر طرز تهیه کرپ بیف استراگانف را برای شما کدبانوهای عزیز آماده کرده ایم. با ما همراه باشید. تابه بزرگ نچسبی آماده کنید و در آن مقداری روغن بریزید و روی اجاق گاز قرار دهید تا داغ شود. سپس گوشت را اضافه کنید و کمی تفت دهید.
طرز تهیه کرپ بیف استراگانف
 
طرز تهیه کرپ بیف استراگانفدر مطلب زیر طرز تهیه کرپ بیف استراگانف را برای شما کدبانوهای عزیز آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.
 
 مواد لازم :

2 /1 کیلوگرم گوشت چرخ کرده
2 /1 پیمانه پیاز خرد شده
1 حبه سیر (رنده شود)
1 پیمانه قارچ خرد شده
1 ق چ نمک
4 /1 ق چ فلفل قرمز
روغن به میزان لازم
1 پیمانه سس سفید

مواد لازم برای کرپ:

2 عدد تخم‌مرغ
3 /1 پیمانه شیر
2 ق س کره
1 پیمانه آرد

طرز تهیه:

تابه بزرگ نچسبی آماده کنید و در آن مقداری روغن بریزید و روی اجاق گاز قرار دهید تا داغ شود. سپس گوشت را اضافه کنید و کمی تفت دهید. پیاز و سیر را هم بیفزایید، چند دقیقه حرارت دهید و بعد از اضافه کردن قارچ به تفت دادن ادامه دهید.
بعد از این‌که گوشت تغییر رنگ پیدا کرد، سس سفید و نمک و فلفل را اضافه کنید. در تابه را بگذارید و صبر کنید که سس غلیظ شده و خوراک جا بیفتد. به این ترتیب بیف‌استراگانف آماده است. حالا نوبت آن رسیده که کرپ را آماده کنید.

روش تهیه کرپ:

کاسه متوسطی آماده کنید و همه مواد را در آن بریزید و خوب با هم مخلوط کنید. تابه گرد و نچسب کوچکی آماده کنید و داخل آن روغن بریزید و روی اجاق قرار دهید تا خوب داغ شود.
با ملاقه هر بار مقداری از مایه را داخل تابه بریزید تا کف ظرف را به طور کامل دربرگیرد. بعد از این‌که یک طرف آن پخت، کرپ را برگردانید تا طرف دیگر آن هم بپزد. با این میزان مواد حدود 10 تا 12 کرپ می‌توان آماده کرد. حالا داخل هر کدام از کرپ‌ها مقداری از مایه بیف‌استراگانف بریزید و آن را لوله کرده، سرو کنید.
 
مجله آشپزی مثبت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار