تاثیرات منفی خوابیدن با موهای خیس بر زیبایی
کد خبر: ۵۹۷۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 01    -    ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
در پایان یک روز طولانی و خسته کننده، شاید گرفتن یک دوش آب گرم و دراز کشیدن در رختخواب بهترین انتخاب ممکن باشد. اما آیا تا به حال درباره پیامدها و اثرات منفی خوابیدن با موی خیس و مرطوب فکر کرده اید؟! خوابیدن با موهای خیس برای زیبایی موهایتان خالی از خطر نیست.
تاثیرات منفی خوابیدن با موهای خیس بر زیبایی

تاثیرات منفی خوابیدن با موهای خیس بر زیبایی«اختصاصی تابناک باتو» در پایان یک روز طولانی و خسته کننده، شاید گرفتن یک دوش آب گرم و دراز کشیدن در رختخواب بهترین انتخاب ممکن باشد. اما آیا تا به حال درباره پیامدها و اثرات منفی خوابیدن با موی خیس و مرطوب فکر کرده اید؟! خوابیدن با موهای خیس برای زیبایی موهایتان خالی از خطر نیست.
اولین اثر منفی خوابیدن با موهای خیس بر « زیبایی » موها می باشد. به طوریکه صبح روز بعد با موهای نامرتب، موج برداشته و فرخورده مواجه خواهید شد که برگرداندن آنها به حالت اول کار دشواری است و زمان زیادی از شما می گیرد و ممکن است باعث دیر رسیدن شما به محل کارتان شود.
 
تاثیرات منفی خوابیدن با موهای خیس بر زیبایی 

متخصصان می گویند که خوابیدن با موی خیس باعث آسیب فولیکول مو نمی شود اما  از آنجا که موهای خیس ضعیف هستند قابل انعطاف و شکننده تر می باشند از این روی خوابیدن با موی خیس باعث شکسته شدن موهای سر می شود به خصوص اگر آن را به حالت دم اسبی بسته و یا آن را به شکل گرد جمع کرده باشند.
 
 تاثیرات منفی خوابیدن با موهای خیس بر زیبایی

اگر مجبور هستید قبل از خواب دوش بگیرید برای پیشگیری از شکسته شدن موهایتان دستور العمل های زیر را انجام دهید.

به جای بالش های کتان از بالش هایی با روکش حریر و یا ساتن استفاده کنید. نرمی این پارچه ها از شکستگی و پیچ خوردن موهایتان جلوگیری می کند.

وقتی موهایتان خیس هستند آنها را محکم و یا به شکل دم اسبی و یا گوجه ای نبندید. آن ها را باز بگذارید، شل ببندید و یا ببافید تا صبح  روز بعد راحت تر بتوانید آنها را مرتب کنید.
 
تاثیرات منفی خوابیدن با موهای خیس بر زیبایی 

در نهایت یکی از بهترین راه ها برای حفظ سلامت مو استفاده از کرم ها و روغن های مخصوص مو پس از حمام کردن است، که موها را نرم تر کرده و شانه کردن آن را راحت تر می کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
به به
مثل اینکه خیلی حالتون خوشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
شمات هم سعی کن حالت خوب باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار