جاذبه های معروف آمریکا در خدمت کودکان
کد خبر: ۵۹۷۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 01    -    ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
در موزه فیلد مجسمه های بزرگ و غول پیکری وجود دارد. کلکسیون بزرگ حشرات و ۲۳ مومیایی متعلق به مصر باستان و...از جمله آثار قابل توجه در فیلد هستند. فسیل (تیرانوساروس رکس) به عنوان بزرگترین فسیل کشف شده دایناسورها در این موزه در معرض دید عموم قرار دارد.

 
 
جاذبه های معروف آمریکا در خدمت کودکان  اختصاصی «تابناک باتو»؛ اگر قصد تفریح و خوشحال کردن بچه ها را دارید، رفتن به جاذبه های گردشگری را فراموش نکنید. کودکان با رفتن به این مکان ها در یک سفر استکشافی، تجارب بسیاری به دست خواهند آورد. در ایالات متحده آمریکا مشهورترین جاذبه های گردشگری از جمله موزه ها علاوه بر بزرگسالان به کودکان و نوجوانان نیز خدمات تفریحی مختلفی ارائه می دهند. در این گزارش با چند نمونه از آنها آشنا خواهید شد.

موزه فیلد The Field Museum، شیکاگو


در موزه فیلد مجسمه های بزرگ و غول پیکری وجود دارد. کلکسیون بزرگ حشرات و ۲۳ مومیایی متعلق به مصر باستان و...از جمله آثار قابل توجه در فیلد هستند. فسیل ( تیرانوساروس رکس ) به عنوان بزرگترین فسیل کشف شده دایناسورها در این موزه در معرض دید عموم قرار دارد. رکس یک گونه دایناسور گوشتخوار و تهاجمی بوده  و دیدن آن برای کودکان فوق العاده هیجان انگیز است. موزه فیلد حیواناتی نظیر شیر، زرافه، پنگوئن و خرس قطبی دارد و کودکان ۶ تا ۱۲ سال می توانند از خدمات تفریحی که برای آنان در نظر گرفته شده، بهره مند شوند.

موزه متروپولیتن Metropolitan Museum Of Art  ، نیویورک


کودکان می توانند با دیدن معبد مصر باستان و آثار هنری و قطعات تاریخی مربوط به آن لذت ببرند. این موزه مجموعه ای از تابلوهایی  که بیانگر حوادث تاریخی هستند را نیز  در برگرفته است. موزه متروپولیتن در ژانویه سال ۲۰۱۲ پس از اعمال عمده تغییراتی بازگشایی شد.

موزه ملی تاریخ آمریکا، واشنگتن دی سی


در موزه ملی تاریخ آمریکا میلیون ها اثر تاریخی وجود دارد. برای مثال لباس های زنی که برای اولین بار بر صندلی ریاست تکیه زده است در این موزه وجود دارد. در کنار همه این ها ربات ها هم در موزه به نمایش گذاشته شده اند. در سال ۲۰۰۸ میلادی تغییراتی در موزه اعمال شد. این موزه هم از جمله جاذبه های گردشگری مناسب برای کودکان در ایالات متحده آمریکاست. هدف این موزه، ارتقا بخشیدن سطح معلومات مردم در گروه های سنی مختلف است.

سی ورلد، سن آنتونیو، تگزاس


سی ورلد یک پارک موضوعی، تفریحی و آبی است. این پارک شعبه های مختلفی در سراسر آمریکا دارد. در پارک سی ورلد برنامه های متنوعی برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است. کودکان می توانند در این  پارک پنگوئن، نهنگ، کوسه و شیر دریایی را از نزدیک ببینند. در این پارک اتاق های آموزش و تعلیم وجود دارد که اطلاعات کاملی را درباره موضوعات مختلف به کودکان ارائه می دهند. در پارک سی ورلد حیوانات متمایز و کمتر دیده شده به نمایش درمی آیند.

پارک ملی آتشفشان های هاوایی


پارک ملی آتشفشان های هاوایی، پارک طبیعی در ایالت هاوایی آمریکاست. این پارک ملی خدماتی را برای کودکان در نظر گرفته است، به گونه ای که آن ها هم می توانند مثل بزرگترهایشان در این پارک ملی فوران آتشفشان های واقعی را تماشا کنند و تجربه شگفت انگیز قدم زدن روی گدازه های سرد آتشفشان را به دست بیاورند. کودکان و نوجوانان در پارک ملی هاوایی جوشش گدازه های داغ را در طول یک سفر امن و بی خطر مشاهده می کنند. در این منطقه گدازه های  سوزان در آب های سرد اقیانوس فرو می روند . پارک ملی هاوایی دو آتشفشان فعال دارد. دیدن غارهای زیر زمینی که از سنگ های ذوب شده به وجود آمده اند نیز برای بچه ها خالی از لطف نیست.
 
پارک ملی آتشفشان های هاوایی
پارک ملی آتشفشان های هاوایی
موزه متروپولیتن، نیویورک
موزه متروپولیتن، نیویورک
پارک آبی « سی ورلد »، سن آنتونیو، تگزاس
پارک آبی « سی ورلد »، سن آنتونیو، تگزاس
تجربه دوستی کودکان با حیوانات در سفرهای علمی _ تفریحی
تجربه دوستی کودکان با حیوانات در سفرهای علمی _ تفریحی
موزه تاریخ طبیعی فیلد، شیکاگو
موزه تاریخ طبیعی فیلد، شیکاگو
پارک آبی « سی ورلد »، شعبه اورلندو
پارک آبی « سی ورلد »، شعبه اورلندو
نمایی از رستوران ها و مکان های تفریحی در حاشیه جاذبه های گردشگری
نمایی از رستوران ها و مکان های تفریحی در حاشیه جاذبه های گردشگری
نیوی پیر، محلی برای کشتی رانی و تفریح با یک چرخ و فلک بزرگ برای بچه ها
نیوی پیر، محلی برای کشتی رانی و تفریح با یک چرخ و فلک بزرگ برای بچه ها
نمایی از پارک ملی یلوستون
نمایی از پارک ملی یلوستون
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
چشم قربان
همین الساعه
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
5
0
همین تقلید از غرب سنت و فرهنگ ایران و ایرانی را امروز نابود کرده است.همین تقلید از غرب تمام طبیعت ما را از کوه و دریا و جنگل گرفته تا ...... و ........ نابود کرده است.همین غربگرائی باعث گسترش فساد و ظلم و تبعیض در کشور اسلامی ما شده است.ان کسانی که مخالف نظر بنده هستند یک دور و ور خودشان در شهرهایشان چه کوچک و چه بزرگ را نگاهی بیندازند ببینند بنده دروغ می گویم.اصلا همین غربگرائی باعث به قدرت رسیدن گروه های افراطی مثل داعش و جبهه النصره شده است.هر چی ملت های دنیا بدبختی دارند از غربگرائی هست.ما هر چه می کشیم و عذاب های بی انتهائی که تحمل می کنیم از همین غربگرائی هست.بنده مخالف غربگرائی هستم و معتقدم کشور ما باید سنت و فرهنگ خودش را حفظ کند و تا جائی که می تواند از غرب دوری کند حتی اگر منزوی شود.در انتها باید بگویم منظور من تنها سنت و فرهنگ و مسائل غیر اسلامی مربوط به غرب هست نه اینکه از فردا رادیو و تلویزیون را بیرون بریزیم و به جای اتومبیل و موتور سوار اسب و قاطر شویم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
دنیا به سوی همگرایی و یکی شدن پیش میره و خیلی عجیبه که هنوز چنین ایده های منزوی کننده ای وجود داره هر فرهگی داشته های خود رو به اشتراک می گذاره این مونده به سلیقه و جذابیت اون فرهنگ که پایدار بمونه و یا حل بشه ... با دستور و آمرانه برخورد کردن چیزی رو نمیشه نگه داشت. کمی خلاقیت به خرج بدید
فدائی رهبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
0
اقا جان اینها اصلا ایده های منزوی کننده نیست.بنده با نظر این اقا موافقم و کاملا درسته.مثلا الان که دنیا به طرف ماد یات پیش میره یا به طرف بمب اتم پیش میره ما هم باید برویم.به قول اقبال لاهوری پیشرفت غرب به خاطر علم و فن هست نه غربگرائی.انزوای فرهنگی بهتر است یا الوده شدن به مرض غربگرائی؟قطعا انزوا از لحاظ صنعتی و علمی در هر جامعه ای چه اسلامی چه غیر اسلامی عقب ماندگی هست.لیکن منظور این برادر ما این هست که سنت و فرهنگ دینی خودمان را حفظ کنیم حتی اگر در دنیا منزوی بشویم.مثل همین قوانین اسلامی و نظام مقدس کشورمان که یک انزوای عقلانی هست.این ما هستیم که باید دین و سنت های دین مبین اسلام را صادر کنیم نه غرب چون غرب به زور متوسل می شود ولی مسلمانان به محبت و عشق و بخشندگی.لذا پیشرفتی که باعث سهل تر شدن زندگی شود کاملا با دین ما هماهنگ هست.اما مثلا ساخت بمب اتم و یا تسلیحات شیمیائی و صنعتی که هدفش غیر اسلامی و هماهنگ با ظلم باشد محکوم هست.لذا بر ماست تا دین خودمان را تحت نظارت نظام مقدس و با برکت جمهوری اسلامی که با خون این جوانان به دست امده حفظ کنیم حتی اگر به انزوا فرهنگ اسلامی در کشورمان بینجامد.اما از لحاظ صنعتی و علمی باید تلاش کنیم که حتی از غرب و شرق هم جلو بزنیم.درود بر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار