نفت فینالیست جام حذفی شد
کد خبر: ۵۹۶۵۷
تاریخ انتشار: 2016 December 30    -    ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
سپاهان و نفت تهران در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 13:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که تک گل سرخپوشان میدان، میزبان این دیدار را حذف کرد.

نفت با تک گل ایمان مبعلی در دقیقه 6+45 موفق به شکست سپاهان شد تا نخستین فینالیست جام حذفی شود. توحید غلامی از تیم نفت تهران در دقیقه 80 این دیدار با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. داور مسابقه در دقیقه 88 هم برای سپاهان پنالتی اعلام کرد که اعتراض‌های شدید علی دایی منجر به اخراج او از روی نیمکت شد. احسان حاج‌صفی در دقیقه 4+90 این پنالتی را به بیرون زد.

بازی پس از این اتفاقات به جنجال کشیده شد و شجاع خلیل‌زاده در دقیقه 6+90 به دلیل درگیری و ضربه زدن به صورت عباس بوعذار از بازی اخراج شد. بوعذار نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

علی دایی با شکست سپاهان و حضور تیمش در فینال جام حذفی، سومین حضور در فینال جام حذفی را به عنوان سرمربی تجربه خواهد کرد. او پیش از این دو بار با پرسپولیس فینال جام حذفی را تجربه کرده که هر دو بار قهرمان شده است.

دیدار فینال جام حذفی اواسط اردیبهشت‌ماه 96 در خرمشهر برگزار خواهد شد و دیگر فینالیست این رقابت‌ها از بین ذوب‌آهن و تراکتورسازی خواهد بود که فردا در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم می‌روند.
 
تسنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار