اشتباهات بلای جان منصوریان شد
کد خبر: ۵۸۸۷۱
تاریخ انتشار: 2016 December 22    -    ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
استقلال مقابل نفت شکست خورد و از رقابت‌های جام حذفی، حذف شد تا ناکامی‌های آبی‌پوشان پایتخت همچنان ادامه داشته باشد.
از اول فصل و از زمان نشستن منصوریان روی نیمکت استقلال، آبی‌ها نتوانستند آن طور که انتظار می‌رفت در رقابت‌ها حاضر شوند و شکست‌های پیاپی و از دست دادن نتایج مهم، حسابی هواداران این تیم را کلافه کرده است.
 
علیرضا منصوریان یک بار دیگر در بازی های بزرگ شکست خورد تا آرامش این تیم بعد از پیروزی برابر پدیده خیلی زود جای خود را به بحران بدهد. هر چند علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی گفت که در روزهای سخت باید تنها تلاش کرد، اما به نظر می رسد او در روزهای سخت بیشتر علاقه به تکرار اشتباهات دارد.
 
سرمربی آبی ها در دیدار با نفت تهران باز هم از بازی با تراکتورسازی درس نگرفت و خط هافبک ناهمگونی را به زمین فرستاد که تا دقیقه ۶۰ و پیش ازتعویض حیدری، توان خلق موقعیت نداشت. خط هافبک چهار نفره آبی ها بارها ناتوانی خود را نشان داده اما منصوریان علاقه زیادی به استفاده از خط هافبک چهار نفره و البته استفاده از کاوه رضایی در خط حمله دارد تا با این اشتباه استقلال عملا یک ساعت از زمان بازی را از دست بدهد.
 
هر چند بهنام برزای توانست برای استقلال گل زنی کند اما استفاده از بازیکن امتحان پس داده ای مانند باقری در خط میانی با وجود حضور امید نورافکن جوان و توامندی که به دلیل لجبازی روی نیمکت نشسته از جمله ابهام های بزرگ نبرد استقلال با نفت تهران بود. منصوریان در این دیدار باز هم به انجام تعویض های بد در مسیر شکست گام برداشت تا چند ساعت زودتر از تقویم رسمی، به استقبال زمستان برود.
 
سرمربی آبی ها در کنار خط نیز روز بدی را سپری کرد. او باز هم مانند دیدار با تراکتورسازی از دقایق اولیه تن به حاشیه ها داد و بیش از آنکه به دنبال تزریق آرامش به میدان باشد، استرس و خشم را به میان هواداران برد تا آبی ها که با درخشش رحمتی به بازی برگشته بودند، در یک اتفاق تکراری برد را با باخت عوض کنند.
 
منصوریان جوان در این بازی نیز دقیقا اشتباهات بازی با تراکتورسازی را تکرار کرد تا مدیران استقلال حالا برای اخراج او کار سختی نداشته باشند.

 
منبع: خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار