مجری «عصر خانواده» مشخص شد
کد خبر: ۵۸۲۵
تاریخ انتشار: 2015 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
علی سلیمانی،‌ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مجری برنامه «عصر خانواده» به تهیه کنندگی محمدجواد عبدالرحمانی شد.

«عصر خانواده» از شنبه،‌ ۳ مرداد با ساختاری متفاوت و اجرای علی سلیمانی در کنداکتور پخش این شبکه قرار خواهد گرفت.

سلیمانی که بسیاری او را با بازی در فیلم هایی مانند «سفر به چزابه» ساخته زنده یاد رسول ملاقلی پور، «سگ کشی» اثر بهرام بیضایی، «بی پولی» حمید نعمت الله و سریال مناسبتی «سقوط یک فرشته» به خاطر می آورند،‌ از امروز سکان اجرای برنامه «عصر خانواده» را به دست می گیرد تا با مهمانان مختلف درباره موضوعات مبتلابه خانواده های امروز گفتگو کند.

«عصر خانواده» به ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی و بررسی مسائل مربوط به خانواده های ایرانی می پردازد.

این برنامه که به بهانه فصل تابستان با تغییرات چشمگیری در بخش ساختار و محتوا پخش می شود، آیتم های تازه‌ای تدارک دیده که از آن‌ها می‌توان به «خاطرات هزاره سوم»، «پله برقی» و «گردشگری» نام برد.

«خاطرات هزاره سوم» نگاهی آسیب شناسانه به معضلات زندگی خانواده های امروزی دارد و سعی می کند راهکارهای عملی برای مواجه با این دست مسائل ارائه کند؛ «عصر خانواده» در آیتم «پله برقی» با شهروندان همراه می شود و نظر مردم عادی را درباره موضوعات مهم روز در حوزه های مختلف اجتماعی و محیط زیست مورد پرسش قرار می دهد.

این برنامه ترکیبی در مستند کوتاهی خانواده های ایرانی را با خود به شهرهای مختلف می برد تا آنها را با زبان آداب و رسوم اقوام مختلف و همچنین جاذبه‌های گردشگری کشور چهار فصل ایران آشنا کند.

محمد گائینی کارشناس گردشگری و همسرش در هر قسمت از این برنامه ترکیبی به یکی از استان های کشور سفر می کنند تا نقاط جذاب و دیده نشده ایران را پیش چشم مخاطبان تلویزیون به تصویر بکشند.

«عصر خانواده» کاری از گروه کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو است که شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۶:۱۵ روی آنتن تلویزیون می رود.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار