پولدارها اولین تلویزون ضدآب را بخرند
کد خبر: ۵۷۹۷
تاریخ انتشار: 2015 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
یکی از قسمت های رقابتی بین تولید کنندگان سیستم های صوتی و تصویری در جهان،تولید پخش کننده های صوتی ضد آب و ضد گرد و غبار است.این محصولات مشتریان خاص خود را دارند.منازل دارای استخر و سونا،مکان های عمومی سرباز و استخر های عمومی، و هزاران مکان مرطوب و غیر سرپوشیده دیگر که در سراسر جهان خصوصا برخی کشورها وجود دارد.

تراز: با توجه به قیمت این تلویزیون،خرید آن صرفا برای افرادی با در آمد بالا که علاقه دارند در زیر باران یا در استخر به تماشای تلویزیون بپردازند توصیه میگردد!
اما در میان این محصولات هیچ گاه یک تلویزیون ضد آب وجود نداشته است.هر چند که برخی از این کمپانی ها محصولاتی اندک در این زمینه داشته اند،اما هیچ کدام کامل نبوده و پس از مدت کوتاهی با شکست مواجه شده اند.

 اولین تلویزیون صد در صد ضد آب جهان توسط SunBrite TV معرفی شد.این مدل ها در سایز های ۳۲ تا ۶۵ تولید میگردد اما معروف ترین آنها در سایز ۴۶ اینچ است.تمامی مدل ها از پنل LED BACKLIGHT و دقت ۱۹۲۰*۱۰۸۰ برخوردار هستند و از محافظ ضد رفلکس نور بهره میبرند.

سیستم صوتی این تلویزیون ها از ۲ اسپیکر در اطراف (برای پخش مناسب صدا در محیط باز) و یک ساب ووفر ۲۰ واتی تشکیل شده است.

این مدل ها مقاوم در برابر آب،گردو غبار و ورود حشرات هستند.مدل ۴۶ اینچی این تلویزیون با قیمت ۲۸۹۵ دلار عرضه میگردد.با توجه به قیمت این تلویزیون،خرید آن صرفا برای افرادی با در آمد بالا که علاقه دارند در زیر باران یا در استخر به تماشای تلویزیون بپردازند توصیه میگردد!

سخت‌افزار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار